کد خبر: ۲۶۷۳۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای هیئت دولت باید در مراسم روز 13 آبان شرکت می‌کرد چراکه روز استکبار ستیزی بود.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی «خبرگزاری دانشجو»،‌ در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اعضای هیئت دولت در مراسم روز 13 آبان ماه که در لانه جاسوسی برگزار شد، شرکت نکرده‌اند، اظهار داشت:  دولت یازدهم باید در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ماه شرکت می‌کردند چراکه مردم خواستار حضور دولت هستند و به دلیل همزمان شدن این روز با عاشورا تمام اقشار مختلف مردم در این مراسم حاضر بودند.

 

وی تصریح کرد:‌ روز 13 آبان ماه، روز مبازره با استکبار جهانی است و همه اقشار مختلف باید در این روز شرکت می‌کردند لذا ما همواره باید در مقابل زورگویی‌های مقامات آمریکایی ایستادگی کنیم.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: در حال حاضر برداشت‌های مختلفی از این اقدام می‌شود چراکه ما در آستانه توافق هسته‌ای قرار داریم و نباید به این علت و به دلیل برخی مشاوره‌ها از شرکت در این مراسم خودداری می‌شد، لذا اگر به این منظور صورت گرفته باشد اقدام اشتباهی بوده است چراکه به توافق رسیدن با آمریکایی‌ها با مبارزه با استکبار جهانی دو مقوله جدا هستند.

 

کوثری به مذاکرات آتی ایران و 1+5 اشاره کرد و افزود:‌ تیم مذاکره کننده باید تمام خطوط قرمز مشخص شده را رعایت کند و نباید ذره‌ای از حقوق ایران کوتاه بیاید تا حقوق مردم کشورمان حفظ شود گرچه ما تا به این لحظه شاهد عدم حسن‌نیت آمریکایی‌ها در مذاکرات بوده‌ایم.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
اینها می ترسند اوباما ناراحت بشه و گرنه در صف اول مردم قرار می گرفتند و با اب وتاب هم با خبرنگاران مصاحبه می کردند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها