کد خبر: ۲۶۷۴۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
پرسپوليس و گسترش فولاد در ليگ دو بازي و در جام‌حذفي نيز دو ديدار مقابل هم انجام داده اند.
به گزارش "ورزش سه"، مهمترین تصاویری که از این 4 مسابقه به ذهن می‌ آید، نکاتی است که در این مطلب فهرست شده است؛ شاید شما هم بتوانید چیزی به آن اضافه کنید.

دیدار 5
پرسپولیس 4 بار با گسترش فولاد بازی کرده و صاحب 3 برد، یک باخت، 6 گل زده و 2 گل خورده شده است. تنها باخت پرسپولیس در آخرین بازی 2 تیم بوده است. بازی اسفند پارسال 2 تیم که با پیروزی یک ـ صفر گسترش تمام شد. 2 بازی پرسپولیس در فینال جام‌حذفی برابر گسترش در جام‌حذفی 89 ـ88 بوده است. در آن زمان فرهاد کاظمی هدایت تیم فوتبال گسترش فولاد را برعهده داشت و این تیم در لیگ دسته اول حاضر بود.

باخت به تارتار
برابر گسترش فولاد، پرسپولیس در 4 بازی گذشته فقط یک سرمربی داشته است. علی دایی، اما گسترش فولاد 2 بار با فرهاد کاظمی در فینال جام‌حذفی و یک بار با رسول خطیبی و مهدی تارتار به مصاف پرسپولیس آمده، نکته جالب اینکه تنها باخت پرسپولیس در این عرصه برابر تیم فوتبال گسترش فولاد با مربیگری مهدی تارتار بوده است، مردی که قبلا پرسپولیسی بوده و با این تیم، جذب هویت کرده است.

6 سرخ مشترک
در فینال جام‌حذفی 89ـ88، میثم حسینی بازیکن امروز تیم فوتبال پرسپولیس در تیم گسترش فولاد بازی می‌کرد، به جز میثم حسینی نفرات دیگری مثل علی انصاریان و میثم نقی زاده و عباس آقایی جزو بازیکنان پرسپولیسی حاضر در تیم فوتبال گسترش فولاد بوده اند. در بین مربیان و کادرفنی مربیان هم به جز تارتار، دستیار او کوروش برمک هم پرسپولیسی بوده اند.

دیدار پنجم فراز

فراز کمالوند 4بار با تراکتور در سال های 88 و 89 به مصاف پرسپولیس رفته است. در این 4 بازی، کمالوند صاحب یک برد، یک مساوی و 2 باخت شده است. فراز کمالوند، در حالی که برای پنجمین بار با پرسپولیس روبه‌رو می‌ شود که کارنامه اش برابر استقلال از کارنامه اش برابر پرسپولیس بهتر بوده است.

آخرین گل خلیلی
محسن خلیلی ستاره سابق خط حمله پرسپولیس در همین بازی، آخرین حضورش در پرسپولیس را پشت سر گذاشت. او آخرین گلش برای پرسپولیس را هم به ثمر رساند و برای همیشه از جمع قرمزپوشان جدا شد. در مورد جدایی او حرف های مختلفی زده می‌شود، از جمله اینکه او حرفی درباره علی دایی زده و به گوش سرمربی پرسپولیس رسیده و موضوع دیگر هم بندی در قرارداد او بود که مدیران پرسپولیس آن را ترکمانچای می‌ دانستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها