کد خبر: ۲۶۸۵۹۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۳
مهدی فضائلی امروز در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه مطبوعات به لحاظ ظاهری در مقایسه با دوره‌های گذشته چشم‌نوازتر شده است، اظهار داشت: این نشانه‌ای است بر اینکه تعداد رسانه‌هایی که برای نمایشگاه اهمیت قائل هستند نسبت به گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل مؤسسه سروش متذکر شد: هم اکنون رسانه‌ها به غرفه‌آرایی توجه ویژه‌ای دارند این در حالی است که در نمایشگاه مطبوعات که در سال‌های گذشته برگزار می‌شد این امر به چشم نمی‌خورد.

وی در ادامه یادآور شد: با تمام این تفاسیر آنچه که به چشم می‌خورد این است که فضای نمایشگاه خیلی گرم نیست.

فضائلی در ادامه گفت : عدم وجود فضایی گرم و پرنشاط می‌تواند ناشی از علل مختلف باشد که از جمله می‌توان به این اشاره کرد که هنوز در روزهای ابتدایی به سر می‌بریم یا این که تبلیغات قابل توجهی پیش از برگزاری نمایشگاه انجام نشده و برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی نشده بود.

مدیرعامل مؤسسه سروش در ادامه بابیان اینکه انتظار ما این است که در نمایشگاه مطبوعات شاهد فضای گرمتری باشیم ادامه داد: از عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال گذشته و برگزاری نمایشگاه مطبوعات با چنین شرایطی در سال جاری بویی به مشام می‌رسد مبنی بر اینکه معاونت مطبوعاتی ارشاد اعتقاد چندانی به مقوله نمایشگاه مطبوعات ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها