کد خبر: ۲۶۸۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «هیچ گاه از سوی هیات مدیره برای وزارت ورزش درخواست کمک مالی نکردیم.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی خواجه وند در رابطه با صحبت های علی دایی در برنامه 90 مبنی بر اینکه در زمان مدیریت رحیمی، پرسپولیس از وزیر درخواست پول کرده و گودرزی این مساله را منوط به برکناری دایی دانسته اظهار داشت: «اگر هم چنین مساله ای وجود داشته، من در جریانش نبودم اما دیدیم که وزارت ورزش این خبر را تکذیب کرده است. در جلسات هیات مدیره هیچ گاه در خصوص درخواست مالی از وزارت ورزش صحبتی نشد و طبیعتا ما در جریان پاسخ وزیر هم نبودیم. این اظهاراتی است که دایی مطرح کرده و احتمالا بین رحیمی و وزارت ورزش وجود داشته است.»

 

وی ادامه داد: «اولا اینکه وزارت ورزش به صورت قانونی نمی تواند به باشگاه های پرسپولیس و استقلال کمکی کند. ثانیا مگر بعد از برکناری دایی و رحیمی از سوی وزارتخانه کمک مالی به پرسپولیس شده که بگوییم وزارت ورزش به حضور این افراد در تیم مشکلی داشته است؟ اصلا امکان این مساله وجود ندارد و هیچ چانه زنی هم روی آن نداریم. از ابتدای امسال تمام هزینه ها در پرسپولیس از خارج از باشگاه تامین شده و وزارت ورزش یک ریال هم به ما نداده است.»

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به صحبت های نماینده علی دایی که گفته فکر نمی کنم خواجه وند حقوقدان باشد، گفت: «نمی دانم ایشان چقدر اطلاعات حقوقی دارد. مشروعیت و صلاحیت و هیات مدیره با تصمیم مجمع است و من هم روی این موضوع تاکید کردم. اصلا نمی دانم مسائل فعلی باشگاه پرسپولیس چه ارتباطی با ایشان دارد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها