کد خبر: ۲۷۰۰۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۳ آبان ۱۳۹۳
رئیس اتحادیه بارفروشان از افزایش ۲۰ درصدی قیمت نارنگی خبر داد و گفت: قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته‌های گذشته ۳ برابر شده و از حدود ۱۳۰۰ تومان در میدان بارفروشان به ۴ هزار تومان رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سید حسین مهاجران با اشاره به اینکه قیمت گوجه فرنگی در میدان بارفروشان به ۴۰۰۰ تومان رسیده است، اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی درجه یک بین ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان و نوع درجه دو آن ۱۰۰۰ تومان است.

وی، بهای هرکیلوگرم خیار را ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم انار بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، انگور شاهرودی ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، انگور بی‌دانه قرمز ارومیه ۷۰۰۰ تومان، انگور بی‌دانه سفید ارومیه ۵۵۰۰ تومان، پرتقال کوهستان ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، پرتقال تامسون جنوب ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، پرتقال رسمی جنوب ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان،پرتقال شمال ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، سیب ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، خرمالو ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، خرمالو شمالی ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، نارنگی ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و موز ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

مهاجران با اشاره به افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت سیب زمینی گفت: قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته‌های گذشته ۳ برابر شده و از حدود ۱۳۰۰ تومان به ۴ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: قیمت موز که در ایام اعیاد قربان و غدیر به ۶۵۰۰ تومان نیز رسیده بود، افت کرده و هم اکنون بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

مهاجران با اشاره به اینکه قیمت نارنگی نیز با افزایش ۲۰ درصدی همراه شده است، گفت: به دلیل بارندگی‌های اخیر ذخایر نارنگی انبارها تمام و عرضه آن کم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها