کد خبر: ۲۷۰۵۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
فریده شجاعی در گفتگو با "ورزش سه"، معتقد است با توجه به سخت گیری های کمیته پزشکی این اتفاق غیر ممکن است.

اولین صعود 19 و 16 ساله ها

برای اولین دفعه است که تیم های ملی 16 ساله ها و 19 ساله ها به مرحله بعد صعود کردند. فکر می کنم برنامه ریزی درست و سرمایه گذاری که در تیمهای پایه انجام شد و تمرینات مستمر این تیم ها دست به دست هم داد تا حالا تیمهای پایه ما نتایج خوبی گرفتند.

همه بازیکنان تست می شوند

چیزی که روزنامه های خارجی در مورد تیم بانوان نوشته اند و گفته اند بازیکن مشکوک داریم، شیطنتی بیشتر نیست. پیش از آنکه بازیکنی بخواهد به تیم باشگاهی بپیوندند. حتی در ضعیف ترین مسابقات و لیگهای پاییتر هم از همه بازیکنان ابتدا تست سونوگرافی و هورمونی گرفته می شود. همه پرونده های پزشکی و تستهای بازیکنان هم موجود است و جای هیچ شبهه ای باقی نمی ماند.

تیم بانوان جایگاه آقایان نیست

در تمام رشته ها و همه جای دنیا این موضوع هست و خیلی عادی با این ورزشکاران برخود می شود. اما شرع و عرف کشور ما این مساله را نمی پذیرد. تیمهای بانوان جایگاه آقایان نیست. حتی شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این مساله را بپذیرد، اما ما آن را رد می کنیم.

کمک به بازیکنان مشکوک

من برای اولین دفعه است که می شنوم بازیکن تیم ملی بانوان مشکوک بوده و چند سال پیش در اتریش جراحی کرده است. اما کسانی هم بودند که به ما مراجعه کردند و ما حتی هزینه جراحی آنها را هم داده ایم. اما به هیچ وجه نمی توانیم آنها را در تیم بانوان بپذیریم مگر اینگه دکتر مجوز بدهد و از لحاظ هورمونی هم مناسب باشد.

سخت گیری دکتر هاشمی

کمیته پزشکی و دکتر هاشمیان هم خیلی در این مورد سخت گیر هستند. بخاطر بازتابهای بین المللی و شایعاتی که درست می شود. ما خیلی سخت گیر هستیم و مو را از ماست بیرون می کشیم. تمام پرونده ها هم موجود است و من می توانم با سند در این مورد حرف بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها