کد خبر: ۲۷۰۵۷۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
بهزاد غلامپور هيچگاه کره جنوبي را در مقدماتي جام جهاني 94 فراموش نمي کند. اين بازي با دو اشتباه محرز او، ضمن اينکه جامعه فوتبال را تلخ کام کرد، باعث آغاز حرکت او در سراشيبي و از دست رفتن روحيه اش شد، چنانچه به جز دو اشتباه اين بازي در 5 گل از 8 گلي که تيم ملي در 4 بازي بعدش خورد مقصر بود.
دروازبان سابق تیم ملی در گفتگو با ورزش سه، گفت:« من قبول دارم که مقصر بودم. اما هیچ کس جرات نمی کرد در این بازی در دروازه بایستد.»

روحیه بزرگتر ها بد بود

آن بازی خوب نبود که بخواهم در موردش صحبت کنم. سه تا گل خوردیم. آنها خوب بودند و شرایط ما خوب نبود. یک سری مسئولیتها به جوان ها واگذار شده بود و بزرگترهای تیم شرایط روحیه شان خوب نبود که بتوانند به آنها روحیه بدهند و از آنها حمایت کنند.

باید کره را می بردیم

باید در آن بازی سه تا گل می زدیم. نمی دانم 6 تا گل یکی! فرق نمی کرد به هر حال هر بازی را باید جدی گرفت حتی اگر آن بازی را در کوچه انجام دهی. چه برسد به تیم ملی که برای هر بازیکنی مهم است و در سطح بالایی انجام می شود.

مقصر بودم

من البته قبول دارم که در گل هایی که خوردیم مقصر بودم. از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی نبودم. نمی دانم اگر عابدزاده بود چه اتفاقی می افتاد(عابدزاده در آن زمان مصدوم بود). اما کسی جرات نمی کرد در آن بازی در دروازه بایستد. آقای پروین هم برای اینکه من در دروازه بایستم. روی من حساب ویژه ای می کرد.

پروین نازک تر از گل به من نگفت

آقای پروین مربی بزرگی بود. من از اینکه شاگرد او بودم همیشه شرمنده اش هستم. او تا حالا نازک تر از گل به من نگفته. بعد از بازی با کره هم هیچ حرفی به من نزد. در آن زمان هیچ حاشیه ای هم در تیم ملی وجود نداشت و همه حرفهایی که در این مورد شنیده ی شود، شایعه است.

فوتبال احساسی

در کل فوتبال ایران خیلی احساسی هست. آن زمان هم هنوز فوتبال حرفه ای نشده بود . صد در صد شرایط و روحیه بازیکنانی که حرفه ای کار می کنند، متفاوت است. شاید ما هم اگر لیگ حرفه ای داشتیم. روی آن بازی و نتیجه اش تاثیر مثبتی داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها