کد خبر: ۲۷۰۹۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
تجربه نشان داده كه هرگز نمي‌توان دربي را پيش‌بيني كرد و به نتايج قبل از بازي تيم‌ها دل بست.
به گزارش پایگاه 598،یکی دو هفته‌ای است هیاهوی لیگ چهاردهم به بهانه بازی دوستانه ایران و کره‌جنوبی خوابیده است. تیم‌های باشگاهی در حال تمرین و استراحت (!) دو سه روزه هستند و پرسپولیس نیز یکی از همین تیم‌هاست اما آنچه امروز ما را به نوشتن واداشت و شاید برای شما هم جالب باشد، بررسی رکوردهایی است که پرسپولیس در این فصل شکسته و در زیر می‌توانید بخوانید:

 

در فصل جاري و در ميان تمام تيم‌هاي ليگ برتري، سه بازيكن پرسپوليس نسبت به تعويض خود اعتراض كرده و حاشيه آفريده‌اند. اتفاقي كه شايد در تمام ادوار تاريخ پرسپوليس بي‌‌سابقه بوده باشد.


بهترين برد خارج از خانه تراكتورسازي در ليگ چهاردهم پيروزي 3 بر يك است. اين برد پرگل را شاگردان رسول خطيبي در هفته هفتم و در بازي مقابل پرسپوليس به دست آوردند.

 

گسترش فولاد ديگر تيم تبريزي نيز در بازي‌هاي خارج از خانه خود فقط توانسته به پرسپوليس 2 گل بزند. اين تيم در طول هفته‌هاي گذشته در ديدارهاي خارج از تبريز يا يك گل زده و يا اصلاً نتوانسته هيچ گلي به ثمر برساند!


تيم قعر جدولي نفت مسجدسليمان نيز در ديدارهاي خارج از خانه خود فقط موفق شده دروازه دو تيم را باز كند. اولي پرسپوليس تهران است و ديگري اگر گفتيد؟ بله، راه‌آهن تيم خانوادگي پرسپوليس!

 

سايپای كرج تيم مجيد جلالي هر قدر در خانه خوب ظاهر شده، در ديدارهاي خارج از خانه چندان فوق نبوده است. اين تيم نارنجي‌پوش هم در بازي‌هاي بيرون از كرج فقط توانسته پرسپوليس و ملوان را شكست دهد!
پديده مشهد نيز وضعيتي تقريباً مشابه سايپای كرج دارد. شاگردان عليرضا مرزبان در تهران فقط توانسته‌اند از پرسپوليس امتياز بگيرند. به عبارت دقيق‌تر پديده مشهد در تهران مقابل يك تيم بازنده نبوده و آن تيم هم تيم حميد درخشان بوده است!

 

فولاد خوزستان از آن مدعياني است كه با حداقل اختلاف يك و گل‌هاي سه امتيازي حريفان را شكست داده است. تيم اسكوچيچ در فصل جاري تنها يك تيم را با اختلاف 2 گل پشت سر گذاشته و برده كه آن تيم هم پرسپوليس بوده است.


فولادي‌ها در هفته دوم ليگ برتر با نتيجه 2 بر صفر پرسپوليس تهران را شكست دادند.


اما ملوان كه در فصل جاري در خانه بسيار ناكام بوده تنها توانست يك برد را در انزلي دشت كند. تيم ريشه‌دار و قديمي گيلاني فقط موفق به پيروزي برابر پرسپوليس شده است و تنها پيروزي خانگي خود را برابر تيم پرطرفدار پايتخت دشت كرده است.


توضيح ضروري:

 

شايد خواندن اين مطلب آن هم در آستانه دربي براي خوانندگان استقلالي (!) خبرورزشي جالب باشد اما بايد عرض كنيم گول ظاهر پرسپوليس را نخوريد. تجربه نشان داده كه هرگز نمي‌توان دربي را پيش‌بيني كرد و به نتايج قبل از بازي تيم‌ها دل بست. بازي پرسپوليس و استقلال يك ديدار متفاوت و كاملاً غيرقابل پيش‌بيني است كه مي‌تواند آبستن شگفتي و حوادث بسياري باشد. پس اين آمار را همين جا فراموش كنيد!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها