کد خبر: ۲۷۱۲۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه بازي با کره جنوبي براي کي‌روش 2 نتيجه مثبت داشت از پرداخت پاداش به بازيکنان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در پایان دیدار ایران و کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم. با وجود اینکه بازی دوستانه بود اما دیدید که کره با تمام قوا به ایران آمده بود و بازی خوبی به نمایش گذاشت. به عقیده من کی‌روش از این بازی 2 نتیجه خوب گرفت. اول اینکه بازی را بردیم و بچه‌ها روحیه گرفتند و دوم اینکه او تیمش را بهتر شناخت و توانست چند بازیکن جوان را در این بازی تست کند.

وی ادامه داد: تیم ملی به این برد نیاز داشت تا با روحیه بهتری به اردو رفته و خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند. امیدوارم بچه‌ها با همین آمادگی وارد رقابت‌ها شوند و نتایج خوبی را کسب کنند. نباید فراموش کرد ما رقبای سرسختی را در جام ملت‌ها خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما برای بازی‌های دوستانه هم پاداش‌هایی در نظر می‌گیریم و با توجه به اینکه ملی‌پوشان در این بازی نمایش خوبی داشتند و تیم قدرتمندی را شکست دادند حتما به آنها پاداش خواهیم داد.

کفاشیان در مورد جلسه فردای (چهارشنبه) هیئت رئیسه افزود: فردا جلسه دوم هیئت رئیسه را در خصوص مشخص کردن بودجه برگزار خواهیم کرد و انشاءالله به نتایج خوبی می‌رسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به فدراسیون بابت ساختمان‌هایی که در اختیار دارند اجاره بدهند، گفت: این تصمیم من نبود بلکه در جلسات قبل هیئت رئیسه گفته‌ بودم ساختمان 2 باشگاه پرسپولیس استقلال به نام فدراسیون است اما بهتر است آنها را به این 2 باشگاه بدهیم چرا که متعلق به آنهاست اما در مجمع با این مسئله مخالفت شد. این تصمیمی نیست که رئیس فدراسیون اتخاذ کند بلکه تمام تصمیمات باید در مجمع تصویب شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه از حضور وزیر ورزش در ورزشگاه آزادی تشکر کرد و افزود: جا دارد از جناب وزیر تشکر کنم که با حضورشان در ورزشگاه آزادی به بازیکنان تیم ملی روحیه دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها