کد خبر: ۲۷۱۴۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: «قبل از بازی ها همیشه ما را احضار می کردند و تعهد می گرفتند.»

به گزارش پایگاه 598، علی انصاریان در رابطه دربی 79 اظهار داشت: «بازیکنان امروزی هیچ کدام دربی باز نیستند. این دیدار امثال هاشمی نسب، نیکبخت، برومند و... را می طلبد که دربی باز باشند و از چیزی در این بازی نترسند. الان در 2 تیم هیچ بازیکنی که چنین خصوصیاتی داشته باشد را نمی بینیم و آخرین بازیکنان فرهاد مجیدی و علی کریمی بودند که بعد از رفتنشان دیگر این بازی، شبیه دربی نیست.»

 

وی ادامه داد: «من 15، 16 دربی را بازی کردم و تساوی هم زیاد داشتم اما بازی ها به این شکل نبود. فقط یک بازی از میان تمام این ها بود که خودم در وسط زمین حوصله ام سر رفته بود. در هر صورت امیدوارم دیگر این دربی مساوی نشود زیرا این مردمی که به ورزشگاه می روند، امید و آرزو دارند و دوست دارند بازی بهتری را ببینند.»

 

مدافع سابق پرسپولیس تصریح کرد: «من سال های زیادی از عمر فوتبالی ام را در پرسپولیس بودم و قطعا در این دیدار نیز طرفدار پرسپولیس هستم. امیدوارم یک بازی خوب باشد که تیم قرمزپوش در آن برنده شود. نکته مثبت پرسپولیس نسبت به سال های قبل این است که با آمدن سیاسی مشکل مالی وجود ندارد. همین سال قبل بود که قبل از دربی اعتصاب کرده بودند و بعد بهانه آوردند که 2 روز تمرین نکردیم. دیگر این بهانه ها وجود ندارد و از نظر ذهنی بازیکنان آماده هستند.»

 

انصاریان در خصوص طرز فکر مربیان گفت: «قلعه نویی و درخشان نباید به فکر نباختن و ثبت رکورد باشند. البته سابقه امیرخان بیشتر است اما اگر در این دیدار مربی تیمش را برای نباختن به زمین بفرستد، بازی افتضاح می شود. همین که مربی حرف از نباختن بزند، ناخودآگاه این روی بازیکنان نیز تاثیر می گذارد.»

 

وی با اشاره به جنجال در دربی هایی که خودش در آن حضور داشت، خاطرنشان کرد: «بعد از آن دعواهایی که در دهه 70 میان قلعه نویی و محرمی و سپس برومند و رافت اتفاق افتاد، قبل از بازی ها همیشه ما را احضار می کردند و قبل از بازی تعهد می گرفتند. این تعهد فقط به خاطر مسائل امنیتی و عدم جنجال سازی بود، نه به خاطر اینکه بازی با چه نتیجه ای تمام شود. البته دعوا و جنجال سازی در دربی هم هنر و جرات می خواهد که بازیکنان الان هیچ کدام ندارند و فکر نمی کنم از این اتفاقات در دربی پیش رو رخ دهد.»

 

بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: «من دربی قبلی را یک نیمه اش را دیدم و تلویزیون را خاموش کردم. امیدوارم تیم ها از همان ابتدا نشان دهند که برای برد به زمین آمده اند. این دیدار ویترین فوتبال ماست و اگر ضعیف باشد، نشان می دهد، کل فوتبالمان ضعیف شده است.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها