کد خبر: ۲۷۲۰۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
يورگن کلوپ، سرمربي بروسيا دورتموند، تاييد کرد که مارکو رويس مصدوميتش را پشت سر گذاشته و مي تواند در ديدار مقابل پادربورن به ميدان برود.
به گزارش پایگاه 598،رویس در دیدار دورتموند مقابل مونشن گلادباخ، برای سومین بار در 5 ما اخیر از ناحیه لیگامنت قوزک پا آسیب دید و به این ترنیب، دیدارهای تیم ملی آلمان مقابل جبل الطارق و اسپانیا را از دست داد.
کلوپ به خبرنگاران گفت:" مارکو رویس برای دیدار مقابل پادربورن آماده است. نوری شاهین، بلاژیوفسکی و الیور کرچ به اندازه رویس آماده نیستند. در شرایط ایده آل، می توانیم دقایقی به آنها بازی بدهیم.
اوبامیانگ مشکل ماهیچه ای داشت و سپس دچار بیماری شد اما امروز به تمرینات برگشت. پیشچک باید برای دیدار با پادربورن آماده باشد.
هوملس به اندازه ای که ما فکر می کردیم، از آمادگی دور نیست. امیدوارم او برای دیدار چهارشنبه مقابل آرسنال آماده باشد. سوکراتیس هنوز کمی مشکل دارد اما امیدوارم هوملس برای دیدار چهارشنبه آماده باشد."
سرمربی زردها همچنین در مورد دیدار برابر پادربورن گفت:" من برای آنچه پادربورن تا اینجای فصل انجام داده، احترام زیادی قائلم. پادربورن یک الگوست که نشان می دهد در فوتبال برای اینکه به چیزی برسید، لازم نیست پول زیادی داشته باشید؛ تنها با ایده خوب و تصمیمات درست."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها