کد خبر: ۲۷۲۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
دو تيم چلسي و وست بروم‌، امروز در ورزشگاه استفمورد بريج شهر لندن، در هفته ي دوازدهم ليگ برتر به مصاف يکديگر مي‌روند.

به گزارش پایگاه 598،شاگردان ژوزه مورینیو با 4 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده ی اول قرار دارند و نتوانستند وست بروم را در دو دیدار خود شکست دهند.

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو، فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند. آنها با 9 پیروزی از 11 بازی و کسب29 امتیاز، در صدر جدول قرار دارند. همچنین چلسی، قوی ترین خط حمله ی لیگ را با 28 گل به خود اختصاص داده و در مجموع تیم گلزنی محسوب می‌شود. دیده دروگبا، 8 گل به وست بروم به ثمر رسانده که این تیم را در کنار آرسنال، به تیمی تبدیل می‌کند که بیشترین گل را از او خورده است. دیگو کاستا، ستاره ی تیم به دلیل مصدومیت، نمی‌توانست تیم را همراهی کند ولی بلاخره شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. همینطور فابرگاس. بنابراین تنها مصدوم چلسی در حال حاضر رامیرس است

وست بروم

شاگردان آدام آیروین، در 11 بازی خود، با 3 پیروزی، 4 تساوی و 5 باخت، در رده ی 13 جدول قرار دارند. وست بروم به نوعی از تیم‌هایی محسوب می‌شود که چلسی در مقابل انها همیشه سختی می‌کشد. فصل گذشته، چلسی نتوانست در دو بازی این تیم را شکست دهد. همچنین چلسی از 5 بازی اخیر بین دو تیم، تنها در 1 بازی پیروز شده است. البته که وست بروم هم آمار خوبی ندارد و در 14 بازی انجام شده بین دو تیم، تنها 3 پیروزی به ثبت رسانده است. کریگ گاردنر که محروم بود، می‌تواند ولی کند ولی جوناس اولسن و پاکوگنولی، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها