کد خبر: ۲۷۳۰۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
رئيس کميته انضباطي فدراسيون گفت: بدون شک با توجه به اتفاقاتي که در دربي افتاد جرايمي را براي تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در نظر مي‌گيريم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در خصوص دربی اظهار داشت: خوشحالیم که این دیدار نسبت به ادوار گذشته از نظر نوع بازی، نتیجه و حتی رفتار تماشاگران متفاوت بود. از همه افرادی که سعی بر برگزاری یک دیدار بدون حاشیه داشتند، تشکر می کنم.

وی افزود: با توجه به حوادث ریز و درشتی که در مسابقه توسط داوری، نماینده فدراسیون و همچنین ناظرین کمیته انضباطی به ثبت رسیده ، تصمیم نهایی در رابطه با تخلفات این دیدار را خواهیم گرفت.

حسن زاده خاطرنشان کرد: از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلف و فحاشی صورت گرفته که بدون شک جرایمی را برای تیم ها در نظر می گیریم. ضمن اینکه از سوی عوامل ،بازیکنان و مربیان تیم های پرسپولیس و استقلال تخلفاتی رخ داد که رفتارهایشان باعث شد تا تماشاگران تحریک شوند. متاسفانه برخی از رفتارها باعث شد تا سکوها دچار هیجان شده و تحریک شوند و در نهایت شاهد رفتارهای نامناسب از سوی تماشاچیان بودیم. فکر می کنم باید کادر فنی تیم ها، بازیکنان و مسئولین هر دو باشگاه متوجه نوع رفتار خود باشند چرا که شهرآورد، بازی متفاوتی از دیگر رقابتهای لیگ بوده و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. متاسفانه ما شاهد بودیم پس از عکس العمل کادر فنی تیم ها و یا بازیکنان، تماشاگران تحریک شده و دست به رفتارهای نامناسب می زدند.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: باید سختگیرانه و منطقی در مورد این بازی رای صادر کنیم. عامل رفتارهایی که از سوی تماشاگران رخ می دهد نیمکت، بازیکنان و مسئولین دو باشگاه هستند.بر همین اساس باید رایی را صادر کنیم که از این پس شاهد تخلفات این چنینی نباشیم. با سعه صدر تخلفات این بازی را بررسی کرده و رای نهایی خود را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها