کد خبر: ۲۷۳۲۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي اعتقاد دارد مسوولان نبايد فوتباليست هاي سرباز را از فوتبال محو کنند و بايد اجازه دهند اين بازيکنان به فوتبال شان ادامه دهند.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از ورزش سه؛ خطیبی بعد از صدر نشینی در نیم فصل گفت و گوی مفصلی در خصوص شرایط تراکتور و وضعیت بازیکنان سرباز با "ورزش سه" انجام داد که ناگفته های زیادی را بازگو کرد.

بازیکنان با تعصب کار کردند
از ابتدای فصل مجموعه ای با ما کار می کنند که در کنار من بودند. ما تلاش های زیادی داشتیم و توانستیم با کمک همدیگر تیم را مدیریت کنیم. این تیم بازیکنان جوانانی دارد که به خوبی کار کردند و از مدیریت که آقای نظمی است تا هواداران همه در کنار هم بودیم. باید تشکر ویژه ای از هواداران داشته باشم که با وجود تغییر و تحولات زیاد به تیم ایمان آوردند و تیم را تنها نگذاشتند. رسانه ها در این مدت از تراکتور حمایت کردند و پیشکسوتان تراکتور به ما مشاوره های خوبی دادند. تشکر خیلی ویژه ای از از بازیکنان جوان و با تجربه دارم که خیلی با تعصب برای تیم شان بازی کردند.

منتقدان به ما نمره قبولی دادند
من ابتدای فصل با ایمان به تیم و بازیکنان تیم را گرفتم تا بتوانم جواب محبت هواداران را بدهم. ابتدای فصل بازیکنانی را آوردم که به آنها ایمان داشتم و حتی همان آقایانی که از ما انتقاد می کردند به حمایت از تیم ما می پرداختند و به ما نمره قبولی دادند. ما نیم فصل دوم کار سخت تری داریم و باید تا پایان فصل به همین روند ادامه دهیم.

نمی گوییم نقطه ضعف نداریم
تیم ما از لحاظ هجومی خوب کار کرده و تیمی که زیاد گل می زند بالاخره در یک بازی گل هم می خورد. ما نمی گوییم که تیم مان نقطه ضعف ندارد و در نیم فصل اول نقاط ضعف ما را پیدا کردیم و باید این ضعف ها را پوشش بدهیم تا در نیم فصل دوم به مشکل نخوریم. به هر حال در نیم فصل اول بازی های خوبی انجام دادیم و باید ایراداتمان را برطرف کنیم.

باشگاه ها نباید با سربازها قرارداد می بستند
در مورد مساله سربازها باید بگویم که ما بدون سربازها قهرمان شدیم و کسانی که فشار می آورند تراکتور بازیکن سرباز نگیرد بدانند ما بدون این بازیکنان در نیم فصل قهرمان شدیم. بعد از پیگیری هایی که انجام دادیم متوجه شدیم باشگاه های این بازیکنان تخلف کردند و ابتدای فصل به مدیرعاملان این باشگاهها اعلام کردند با این بازیکنان قرارداد امضا نکنند. پس این باشگاه بعد از تذکر کمیته اخلاق و مسوولان باز هم با این بازیکنان قرار داد امضا کردند. این باشگاه ها نیم فصل تخلف کردند و ما می توانستیم همان ابتدای فصل این بازیکنان را بگیریم که با این کار نیم فصل این بازیکنان برای تراکتور بازی نکردند. پس باشگاه تراکتور نیم فصل ضرر کرده و حالا نیم فصل بعدی آنها ضرر کنند چون خودشان تخلف کردند.

بلایی سر این بازیکنان بیاید چه کسی جواب می دهد؟
چرا آقایان سردار باران چشمه و کمالی را تحت فشار قراردادند که تراکتور بازیکن نگیرد؟ اصلا ما این بازیکنان را نمی خواهیم اما اگر این بازیکنان که حدود 20 بازیکن شان در حد بازیکنان خوب لیگ برتر هستند بازی نکنند، کیفیت لیگ پائین می آید. اگر خدای ناکرده یکی از این بازیکنان در این مدت معتاد شوند یا خودکشی کنند یا هر اتفاق بدی بیافتد چه کسی پاسخگو است؟ مسوولان یا آقایانی که به سردار باران چشمه و کمالی فشار آوردند حداقل اجازه دهند این بازیکنان در تیم های دیگر بازی کنند و محو نشوند. کسی که سربازی می رود اگر آشپزی بلد باشد در آشپزخانه کار می کند و اگر پزشک باشد به بهداری می رود و کسی هم که فوتبال بازی می کند باید فوتبالش را بازی کند. این تصمیم غیر منطقی است و این تصمیم درستی نیست چون فوتبال ما هم ضرر می کند.

باید بازی های متخلفان 3 بر صفر شود
بعضی ها که می گویند تراکتور با این بازیکنان تقویت می شود باید بدانند که بدون این بازیکنان نتیجه گرفتیم اما بدون این بازیکنان فوتبال ضرر می کند و بازیکنان و خانواده هایشان ضربه می خورند. این بازیکنان از اول فصل نباید با این باشگاه ها قرارداد می بستند و خودشان تخلف کردند و چرا از اول قرارداد بستند؟ دیروز حاج آقا علیپور به آقای نظمی گفت تخلف دوم را باشگاه ها کردند. این آقایان به مسوولان فشار آوردند. پس بازی هایی که این بازیکنان برای باشگاه هایشان بازی کردند باید 3 بر صفر به نفع حریفانشان اعلام شود.

اسکوچیچ از تراکتوری ها ناراحت نباشد
آقای اسکوچیچ از دوستان من است و اتفاقا بعد از مصاحبه ای که کرده بود من پیگیر شدم تا بدانم چه کسی از باشگاه تراکتور با بازیکنان فولاد تماس گرفته؟ نه من زنگ زدم و نه آقای نظمی. پس اسکوچیچ از ما ناراحت نباشد. 2 بازیکن سرباز این تیم به ملوان رفتند پس اشتباهی شده است.

سال بعد از این بازیکنان را نمی خواهم
مسوولان اعلام کردند این بازیکنان شاید فصل آینده بتوانند بازی کنند اما من فصل آینده این بازیکنان را نمی خواهم و زورکی کاری انجام نمی دهم. تیم ها می خواهند فشار بیاورند که این بازیکنان برای تراکتور بازی نکنند اما من فصل آینده این بازیکنان را نمی خواهم و این تیم ها بفهمند که چه بلایی سر این بازیکنان آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها