کد خبر: ۲۷۳۳۱
زمان انتشار: ۰۸:۱۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متاسفانه دست‌نشانده کشورهای غربی بوده و تنها به فکر تامین منافع آنها‌ست.

به گزارش سرويس 598 به نقل از خبر گزاري فارس حسین گروسی امروز درباره آخرین تحولات پرونده هسته‌ای کشورمان گفت: کشورهای غربی دیگر پرده‌پوشی را کنار گذاشته و به صراحت با توسعه علمی ملت‌ها به ویژه مردمان آزاد و مستقلی مانند ایرانیان مخالفت می‌کنند.
وی تصریح کرد: نمونه بارز آپارتاید علمی غرب در رویارویی اروپا و آمریکا با پرنده صلح‌آمیز هسته‌ای ایران قابل مشاهده است و متاسفانه غربی‌ها با وقاحت تمام بر سر راه دانشمندان کشورمان مانع‌تراشی می‌کنند.
این مسئول متذکر شد: البته ما توجه چندانی به رفتارهای خصمانه غرب نداشته و با اتحاد و همدلی موجود میان مردم و مسئولان و با قدرت و اقتدار برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود را ادامه می‌دهیم.
 
پشت‌پرده قطعنامه‌های ضد ایرانی برای همه روشن است
 
گروسی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه آخرین قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چه تاثیری در روند توسعه دانش هسته‌ای کشورمان خواهد داشت؟ گفت: به همان میزانی که قطعنامه‌های قبلی ما را از مسیری که در پیش گرفته‌ایم دور کرد، این قطعنامه نیز می‌تواند موثر باشد.
وی تصریح کرد: این مانع‌تراشی‌ها و کارشکنی‌ها تنها روحیه استقامت و پایداری را در ملت ایران مستحکم‌تر کرده و نمی‌تواند ما را از هدفمان دور سازد.
نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: علت بی‌اثر بودن تهدیدها، تحریم‌ها و بالاخره صدور قطعنامه‌های ضدایرانی این بوده که پشت پرده رفتارهایی از این دست بر همگان به ویژه برای ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه مشخص شده است.
گروسی افزود: امروزه افکار عمومی به خوبی از پشت پرده رفتارهای خصمانه کشورهای غربی علیه ملت ایران آگاه بوده و می‌دانند غربی‌ها برای جلوگیری از توسعه کشورهای مستقل به این تهدیدها متوسل می‌شوند.
وی در پایان تاکید کرد: سران کشورهای اروپایی و آمریکایی اگر اندکی فکر کنند، در می‌یابند که ملت ایران تمام تهدیدها و تحریم‌های چند سال اخیر را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و چنین اقدامات خصمانه‌ای هرگز خللی در عزم و اراده آنها ایجاد نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها