کد خبر: ۲۷۵۰۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
وليد مشايي زاده بازيکن فولاد که در اولين بازي اين تيم مقابل تراکتور به ميدان رفت به دليل مشکل کارتش راهي نيرو زميني شد و حالا در اين تيم هم نمي‌ تواند بازي کند.
به گزارش پایگاه 598،مشایی زاده در مورد شرایطش در حال حاضر به "ورزش سه" گفت: از زمانی که مشمول شدم و با تقسیم بازیکنان سرباز راهی نیروزمینی شدم. الان هر روز صبح به آموزشی و ظهرها سر تمرین می‌ روم. قرار بود پس از اعلام آن لیست اولیه دیگر اسم اعلام نشود اما شد و حالا ما تا آخر فصل محروم هستیم. از 9 سالگی دل به فوتبال بسته ام و از همین راه زندگی ام را می‌ گذارنم ولی الان می‌ گویند نباید بازی کنی.

او در مورد مشکل کارتش ادامه داد: هم پرونده های من موجود است و می‌ توانید ببینید، پدر من 28 ماه خدمت کرده بود. حالا درست است چند ماهش را درست کردند اما من بارها بابت این مساله عذرخواهی کردم هر کس دیگری هم که بود شاید کارتش را درست می‌ کرد آن موقع من جوان بودم و بچگی کردم ولی الان دارد در حق ما احجاف می‌ شود. کار من خیلی پیچیده شده و در دو دادگاه پرونده دارم. تازه دوستانم که همین مشکل را دارند بازداشت هم شدند من خودم با فیش حقوقی آزاد شدم. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌ شوم یک خبر جدید به من می‌ دهد. واقعا از این وضعیت خسته شدیم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها