کد خبر: ۲۷۵۰۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
رئال مادريد فردا بازي برگشت کوپا دل ري را در برنابئو مقابل کورنيا برگزار خواهد کرد. بازي رفت دو تيم 4-1 به سود رئال به پايان رسيده بود.
کارلو آنچلوتی در شرایطی در نشست خبری شرکت کرد که فضای کنفرانس، تحت تاثیر کشته شدن هوادار دپورتیوو در مادرید قرار داشت. وی به خبرنگاران گفت:



حادثه تلخ روز گذشته پیش از بازی اتلتیکومادرید و دپورتیوو

در ایتالیا نیز یکبار شاهد این اتفاق بوده ام. روز غم انگیزی برای فوتبال بود. همه ما خشونت در این ورزش زیبا را محکوم می کنیم.تمام کسانی که به نوعی مرتبط با فوتبال هستند، سعی دارند تا جلوی بروز چنین حوادثی را بگیرند.این هولیگان ها هستند که باعث چنین اتفاقات تلخی می شوند و باید از ورود آنها به ورزشگاه ها جلوگیری شود.

در انگلستان اوضاع چطور است؟

در آنجا دیگر خشونتی وجود ندارد.هیچ توهینی به شما نمی شود و بین هواداران نیز جنگی راه نمی افتد.در طول دوران مربیگریم، تنها جایی که به من توهینی نشد، انگلستان بود. در حالیکه 15 سال است در تمام ورزشگاه ها، توهین ها به خودم را می شنوم.این یک مشکل فرهنگی است. در کشورهای اروپای لاتین، مثل اسپانیا و ایتالیا ما چنین مشکلاتی را داریم.

سه نامزد نهایی توپ طلا امروز اعلام می شوند. یک آلمانی رقیب جدی رونالدو خواهد بود؟

نمی دانم. چرا که در حال حاضر به چیز دیگری فکر می کنم.بدون شک یک آلمانی در بین سه نامزد قرار خواهد داشت که می تواند نویر باشد.کروس و خدیرا هم به همچنین.آنها فصلی عالی را پشت سر گذاشته اند.

سرخیو راموس شایسته توپ طلا نیست؟


همه سرخیو را فراموش کرده اند.او دو گل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و یک گل حیاتی در فینال زد. من هم سرخیو را فراموش کرده بودم. از او عذر می خواهم.

بازی با کورنیا در کوپا دل ری و انتظار شما از هواداران

برنابئو همیشه از ما حمایت کرده است.هیچ حریفی از اینکه به برنابئو بیاید خوشحال نیست.مجموعه قدرتمندی در اختیار من است و فردا نیز بازی خودمان را مقابل کورنیا انجام می دهیم. با همان جدیت همیشگی.

11بازیکن احتمالی


خدیرا مشکلی برای بازی ندارد. په په،رونالدو،راموس،مارسلو،کروس و بنزما استراحت خواهند کرد.مدران نیز همراه ایارامندی از ابتدا بازی خواهد کرد.

خرید مارکو آسنسیو

او را می شناسم. بازیکن بسیار خوب و آینده داری است. در حال صحبت با مایورکا هستیم تا پروسه انتقالش کامل شود. البته این یک خرید برای فصل بعد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها