کد خبر: ۲۷۵۲۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با «میزان»  اظهارداشت: فرهادی باید به قول‌هایی که به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده پایبند باشد. قاسم جعفری درباره وعده وزیر علوم به نمایندگان مجلس برای انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها و مدیران وزارت علوم با مشورت مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: آقای فرهادی باید با یک برنامه‌ریزی جامع افرادی که در این وزارتخانه مساله‌دار هستند را هرچه سریع‌تر از گردونه فعالیت در عرصه دانشگاهی، علمی و پژوهشی خارج کند.

وی تاکید کرد: با کنار گذاشتن افرادی که مجلس درباره آنها بحث دارد، وعده و تعهدات وزیر علوم به مجلس عملیاتی و محقق خواهد شد. نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مجلس تنها حاکم شدن آرامش سیاسی و آموزشی در دانشگاه‌های کشور است، افزود: مجلس خواستار بهبود فضای علمی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور است چرا که وجود حاشیه‌ها به فعالیت‌های علمی لطمه می‌زند.

جعفری خاطرنشان کرد: آقای فرهادی باید با جلوگیری از روال پیشین وزارت علوم از ورود این وزارتخانه به بازی‌های سیاسی جلوگیری کند و فعالیت در عرصه علم و دانش را به مهم‌ترین اولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبدیل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها