کد خبر: ۲۷۵۴۰۷
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
رونالدينيو سال 2004 به بارسلونا پيوست و همراه با اين تيم به افتخارات زيادي نائل گشت.
به گزارش "ورزش سه"، همزمان با حضور رونالدینیو در بارسلونا بود که پدیده ای بنام لئو مسی در بارسلونا ظهور کرد. با این حال درخشش مسی بیشتر زمانی به چشم آمد که رونالدینیو این باشگاه را ترک کرده بود. رونالدینیو در مصاحبه با یک نشریه مکزیکی فاش ساخت که او همراه با چند بازیکن دیگر بارسا،از فرانک رایکارد مربی وقت بارسا خواسته است تا مسی را به تیم اول باشگاه بیاورد.

وی به" Enganche" گفت :" تمرینات مسی را دیده بودم و از او خیلی خوشم آمده بود. به اتفاق چند بازیکن دیگر بارسا از فرانک رایکارد خواستیم تا مسی را به تیم اول باشگاه بیاورد و اجازه دهد با ما تمرین کند. واقعا تیم خوبی داشتیم. تیمی جوان با کاپیتانی که الگوی همه بود و یک مربی باشخصیت که می دانست از شاگردانش چه می خواهد. از رایکارد چیزهای زیادی یاد گرفتم.در آن سال ها پر از انگیزه بودیم و می خواستیم تاریخساز شویم."

رونالدینیو در جواب این سوال که چه شد با توجه به پیشنهادات بسیار، بارسلونا را انتخاب کردید، گفت:" از کودکی، رویای بازی در بارسا را در سر داشتم و زمانیکه این فرصت نصیبم شد به پیشنهادات دیگر اصلا فکر نکردم. می خواستم ادامه دهنده راه مهاجمان برزیلی سابق بارسا باشم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها