کد خبر: ۲۷۵۶۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، آیت‌الله ناصر مکارم‌ شیرازی در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری، افزود: این کنگره بدون حواشی برگزار شد. در کشورهای دیگر از جمله مصر نیز کنگره‌های مشابهی برگزار می‌شود و نمایندگانی از این کنگره نیز در آن حضور می‌یابند.

این مرجع تقلید ادامه داد: برگزاری این قبیل کنگره‌ها در اتحاد علمای اسلام ضد جریان‌ها و گروه‌های تکفیری و همچنین جلوگیری از ریخته شدن خون مسلمانان بسیار مؤثر است و یکی دیگر از پیام‌های برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری نشان دادن چهره رحمانیت دین مبین اسلام است و یقین داشته باشید یکی از فوایدی که این قبیل کنگره‌ها دارد این است که دنیا درمی‌یابد اسلام دین رحمت، صمیمیت و مهربانی است و گروه‌هایی مثل داعش از اسلام و آموزه‌های تعالی‌بخش آن بیگانه هستند.

وی تاکید کرد: برگزاری کنگره جریان‌های تکفیری بر موقعیت و جایگاه ویژه قم افزود و نشان داد حوزه و علمای قم در مبارزه با جریان‌های افراطی پیشگام هستند. امیدواریم برگزاری این قبیل کنگره‌ها امت اسلام و مسلمانان را در رسیدن به اهداف متعالی کمک کند.

استاد حوزه علمیه قم وجود برخی فسادها همانند بدحجابی، ربا، رشوه را زیبنده جامعه اسلامی ندانست و تاکید کرد: امیدواریم به شکلی عمل کنیم که جامعه اسلامی ما مورد رضایت حضرت صاحب الامر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها