کد خبر: ۲۷۶۸۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
ماجرای سفر نافرجام دیگو آرماندو مارادونا به تهران موضوع امروز و دیروز نیست و ماجرا به یک سال و نیم قبل برمی‌گردد. بهار ۹۲ باشگاه پرسپولیس از طریق یک واسطه خواهان سفر دیگو مارادونا به تهران شد. مارادونا هم با توجه به یک سری مسائل اعلام آمادگی کرد بدون دریافت هیچ دستمزدی به تهران بیاید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، قرار شد فقط هزينه‌هاي اين سفر را باشگاه پرسپوليس بپردازد و مارادونا با جت اختصاصي‌اش سفر سه روزه‌اي به ايران داشته باشد. قرار بود ديگو طبق هماهنگي باشگاه پرسپوليس تماشاگر بازي پرسپوليس و سپاهان در فينال جام حذفي باشد و سپس در مراسم افتتاحيه آكادمي باشگاه پرسپوليس شركت كند. البته دو برنامه سفر تفريحي به شمال و جزيره كيش هم براي مارادونا در نظر گرفته شده بود حتي طرف ايراني به مارادونا اعلام كرد احتمال دارد براي اين سفر و مراسم‌ها و ضيافت‌هاي مارادونا اسپانسر بگيرد و حاضر است در اين صورت ۹۰ درصد درآمدهاي اسپانسر را هم به مارادونا بدهد و فقط ۱۰ درصد از اين مبلغ را خودش بردارد.

در مورد همه چيز تقريباً توافق شده بود كه ناگهان وكيل مارادونا بازي را به‌هم زد. وكيل مارادونا به طرف ايراني مي‌گويد: «به ما از تهران خبر داده‌اند شما تماشاي بازي پرسپوليس و سپاهان در فينال جام حذفي را بهانه كرده‌ايد و هدف اصلي‌تان اين است كه مارادونا در مراسم ويژه‌ رئيس جمهور وقت ايران (احمدي‌نژاد) كه مي‌خواهد در ورزشگاه آزادي ميتينگ صدهزار نفري داشته باشد، شركت كند. حالا با اين شرايط بايد به ما هم نيم‌ميليون دلار بپردازيد و فقط در صورتي كه اين مبلغ را پرداخت كنيد، مارادونا سفر سه الي هفت روزه‌اي به تهران خواهد داشت» و دقيقاً به همين دليل سفر مارادونا به تهران منتفي شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها