کد خبر: ۲۷۷۳۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
فراز کمالوند تيمش را براي بازي سخت و مهم مقابل سپاهان آماده کرده اما براي اين بازي محرومان و مصدومان تاثيرگذاري دارد.
به گزارش 598،کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سپاهان پاسخگوی خبرنگاران بود:

بازی در اصفهان سخت است

بازی فردا مقابل تیم سپاهان بازی بسیار سختی است چون در اصفهان بازی داریم و سپاهان خودش را به صدر جدول نزدیک کرده و در چند هفته اخیر روند رو به رشدی داشته است. فردا مقابل سپاهان یکی از بازی های سخت نیم فصل دوم را برگزار می کنیم.

محروم و مصدوم زیاد داریم

‌ما متاسفانه 2،‌3 هفته ای است چند بازیکن را به دلیل مصدومیت نداریم. جوکار دچار کشیدگی شده، ‌لطیفی از شکستگی دست رنج می برد و‌ باتیستا به دلیل 3 اخطاره بودن در این دیدار غایب هستند.

در خط دفاع مشکل داریم

‌ما در 2،‌3 بازی گذشته روند خوبی داشتیم. در 2 ماهی که من هدایت این تیم را برعهده گرفتم روند رو به رشدی داشتیم. در خط حمله خوب بودیم اما در خط دفاع مشکلات زیادی داریم. قصد داریم این خط را تقویت کنیم و برای نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

تراکتور برادر بزرگتر گسترش است

تراکتور نماینده اول فوتبال آذربایجان است. نه تنها در آسیا بلکه در شمال غرب کشور نیز اولویت باید با این تیم است.البته گسترش فولاد هم تنها تیم تمام خصوصی کشور است. گسترش فولاد در لیگ برتر می ماند و من به تراکتور به عنوان برادر بزرگتر نگاه می کنیم. چند بازیکن سابق گسترش در تراکتورسازی سرباز هستند. مراودات خوبی در سطح مدیران 2 باشگاه انجام می شود.

‌سپاهان و تراکتورسازی تابوی 2 قطبی بودن فوتبال را شکستند. با آمدن سپاهان و گرفتن چند قهرمانی پیاپی این فوتبال از حالت 2 قطبی بودن استقلال و پرسپولیس خارج شد. همچنین ذوب آهن نیز تیم بزرگی است که بعد از مشکلات چند سال اخیر وضعیتش بهتر شده است. حضور فرکی در سپاهان علاقه مردم به سپاهان را بالا برده است. سپاهان هر زمان قوی بوده فوتبال ایران هم با قدرت ظاهر شده .ضمن اینکه سپاهان آخرین نماینده ایران در فینال آسیا نیز محسوب می شود.

خلعتبری بهترین بازیکن لیگ است

به نظرم بهترین بازیکن لیگ در این تیم بازی می کند که خلعتبری است. او واقعا جایش در تیم ملی و جام جهانی خالی بود. بیشترین اجحاف درحق او شد زیرا امتیاز آورترین بازیکن لیگ در چند سال اخیر بوده است. هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد.خلعتبری دیگر باید چه کار کند؟ این بازیکن در فصول اخیرچند پاس گل داده و چند گل زده ؟ نباید به خودمان جفا کنیم و باید به چشم خریدار نگاه کنیم. به نظرم از بازیکنی مثل خلعتبری 3 تا در آسیا وجود دارد.

در جام جهانی مشکل تهاجمی داشتیم

‌در جام جهانی نشان دادیم که در فاز تهاجمی مشکل داریم. در جام ملتهای آسیا نیز با این شکل به مشکل می خوریم. نباید برای انتخاب بازیکن نگاه کنیم در کدام تیم بازی می کنند. همه تیمها اینطوری هستند و فقط در مورد سپاهان نیست. میانگین سنی تیم ما بسیار بالاست. کره و ژاپن را می بینید که چقدر تیمشان جوان شده است؟ جای بازیکنانی مثل خلعتبری و شریفی در ترکیب ثابت تیم ملی خالی است. هر دفعه می گوییم که الان جام جهانی است یا جام ملتها است نمی توانیم جوانگرایی کنیم. خوب اینطور باشد،‌ هرسال یا جام جهانی است و یا جام ملتها و نمی توان جوانگرایی کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها