کد خبر: ۲۷۷۳۹۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
نوجوان 15 ساله که به دلیل اختلاف حساب پدرش توسط مرد طلبکار ربوده شده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی رها شد و به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش 598،به نقل از ایران، چندی پیش مأموران پلیس آگاهی آذربایجان غربی در جریان مفقود شدن پسری 15 ساله به نام «شهرام» قرار گرفتند و جست‌وجوهای خود را برای پیدا کردن این نوجوان آغاز کردند.


در خلال تحقیقات پلیسی، افرادی با خانواده متهم تماس گرفته و درخواست مبلغی در ازای آزادی شهرام کردند که با این تماس برای کارآگاهان مشخص شد که با یک پرونده آدم‌ربایی روبه‌رو هستند. در ادامه تحقیقات پلیسی، مأموران با یک‌سری فعالیت فشرده اطلاعاتی متوجه شدند آدم‌ربا یا آدم‌ربایان به جنوب کشور سفر کردند، لذا مأموران پلیس آگاهی با نیابت قضایی راهی استان فارس شدند.


کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند عملیات پی در پی از جمله شیراز، کازرون، فسا، نی ریز و فراشبند بالاخره توانستند متهم مورد نظر را در مخفیگاهش در منطقه کازرون دستگیر و شهرام را از اسارت آزاد کنند.


سرهنگ «رسول النقی‌پور» رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی گفت: متهم که به دلیل اختلاف حساب با پدر شهرام دست به چنین اقدامی زده بود، پس از تشکیل پرونده و اعتراف به آنچه انجام داده بود، روانه زندان شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها