کد خبر: ۲۷۸۵۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنبم: معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مشترکان دارنده سیم‌کارت همراه اول که در مورد صورتحساب قبوض خود شکایت دارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شکایت خود را از اپراتور پیگیری کنند.

غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: برخی از مشترکان از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکان از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ای در شبکه همراه اول است.

وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکان می‌توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکان اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند. او با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‌های اعمال شده تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‌های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‌های اعمال شده نظارت می‌کند و در حال حاضر تعرفه‌های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها