يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۸۰۰۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۲ دی ۱۳۹۳
هنگام بازدید از بخش زنان و صحبت روحانی با یکی از بیماران که عکس‌های منتشر شده سن بالای این خانم را نشان می‌دهد، شخص مورد نظر دست رئیس جمهور را گرفته است و البته خبرگزاری دولت عکس این لحظه را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه گذشته و همزمان با سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی و عظیم الشان اسلام حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت دومین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در بیمارستان بهارلو حضور یافت و از بیماران عیادت و دلجویی کرد.

 

حضور رئیس جمهور سرزده و عیادت از بیماران در حالی بوده است که هنگام بازدید از بخش زنان و صحبت روحانی با یکی از بیماران که عکس‌های منتشر شده سن بالای این خانم را نشان می‌دهد، شخص مورد نظر دست رئیس جمهور را گرفته است و البته خبرگزاری دولت عکس این لحظه را منتشر کرده است.

 

البته انتشار این عکس از حاشیه‌ سازی‌هایی را مطابق همیشه در فضای مجازی و صفحات اجتماعی به دنبال داشته است و به دنبال ایجاد این حاشیه‌ها در اقدامی خبرگزاری ایرنا عکس منتشره را که در لابه لای عکس‌های روز گذشته بوده است را حذف کرده است و به دنبال حذف آن حساسیت در فضای مجازی بالاتر گرفت.

 

 

از آنجایی که همیشه مقامات و مسئولین ایرانی خود را پایبند به اصول اخلاقی و دینی دانسته و نه قواعد بین‌الملل؛ همیشه در پی راهی بوده‌اند که مؤدبانه از دست دادن با زنان خودداری کنند در نتیجه این تلاش‌ها و ترفندها گاه شرایطی جالب توجه و حتی موقعیت‌هایی خاص رقم خورده‌اند. 

 

کما اینکه در سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به پایتخت ونزوئلا برای شرکت در مراسم تشییع هوگوچاوز؛ رئیس جمهور دستان خود را به نشانه احترام بالا آورده اما مادر داغدار چاوز در حالی که اشک از چشمانش سرازیر است، ناگهان دستان خود را بر روی دستان رئیس جمهور گذاشت.

 


 

پس از آن مخاطبان در فضای مجازی و البته فضای رسانه‌ای برخورد غیر اخلاقی را دنبال کردند و این در حالی بوده است که این قبیل اتفاقات ناخواسته رخ خواهد داد.

 

همه این موارد در حالیست که حذف بی جهت عکس منتشر شده رئیس جمهور کنونی از سوی خبرگزاری ایرنا حساسیت‌ها را بالا برده و جسارت پرداختن بیشتر به این مهم را فراهم خواهد ساخت.

 

باید گفت احتمال اینکه این قبیل اتفاقات در هر دوره‌ای بنا بر شرایط و مقتضیات صورت گیرد وجود دارد اما در این میان عکاسان و شاید رسانه‌‌های خبری هوشیاری بیشتری را باید در این زمینه از خود نشان دهند و بهتر باشد خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی که منتسب به دولت است در انتشار عکس‌های خاص خود دقت و ریز بینی بیشتری را مدنظر قرار دهد چراکه انتشار این عکس به خودی خود معنی خاصی را به دنبال نداشت اما انتشار و حذف آن پس از جنجال سازی‌ها حساسیت بالاتری را به دنبال داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۹
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
۶
۲
خوب دیگه... شما هم شروع کنید دیگه. یادتون رفته با احمدی نژاد چه کردند؟ حالا اگه احمدی نژاد بود غوغا کرده بودند. حالا چی شده همه سکوت کردن؟؟؟؟ این دو رویی و بی عدالتی آخر کار دست همتون میده... سایت 598، یادت نره که خودتون توی همون دوران روی همین موج سوار شده بودی و کم نبود صحبت کردنت از انحرافی که ساختید... حالا چی شد اون انحراف؟؟ رفت آمریکا و انگلیس علیه ایران صحبت کرد؟؟ کجاست اون انحراف؟؟؟؟
پاسخ
مصباحی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
سلام هم دوستی با کفار بد است هم انحراف
هر دو رئیس جمهور در مقابل پیرزنی کوتاه آمدند اما تصویر درج شده نشان میدهد در این لحظه آقای رئیس متأثر است وشانه ی پیره زن را لمس میکند.
هر چند مشکلات با این مسایل قابل مقایسه نیست اما ایکاش اینها هم پیش نمی آمد تا برای بضی مغرضین اشتغالزلیی نشود.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
۶
۱
من فکر میکنم که حتما آسمان به زمین میاد و فساد درست میشه ولی گرانی و بیکاری و اعتیاد و اختلاسهای میلیاردی اشکال ندارد؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
۸
۳
شما دارید شیر مرد احمدی نژاد رو با چه کسی مقایسه می کنید....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
۷
۱
شما دارید شیر مرد احمدی نژاد رو با چه کسی مقایسه می کنید با یک ادم...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۳
۲
۶
598 بزدل ترسو تو هم مثل اونایی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۳
۲
۱
بابا ماکه گفتیم این ....
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۳
۴
۱
...
به قول قديمي ها
مكافات خانه همين دنياست !!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
۰
۱
پس نظر من کو؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها