کد خبر: ۲۸۰۵۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۴ دی ۱۳۹۳
با خبر شديم آبي‌پوشان پايتخت با يك هافبك دو مليتي هم به توافق اوليه رسيده و اين بازيكن هم ظرف مدت كوتاهي عازم تهران خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی ،  با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی ژانویه و باز شدن پنجره صدور TMS (رضایتنامه الکترونیکی تحت نظر فیفا) بحث حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران داغ‌تر از قبل پیگیری می‌شود به خصوص در باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری.

يكي از اين باشگاه‌هاي بزرگ، استقلال تهران است، تيمي كه به تازگي قرارداد رافائل داسيلوا، گلر برزيلي خود را فسخ كرده و مي‌تواند علاوه بر جاسم كرار عراقي و هراير مكويان ارمنستاني، دو خريد ديگر انجام دهد. در شرايطي كه علي نظري‌جويباري معاون ورزشي استقلال ديروز مدعي شد يك مدافع سرشناس برزيلي در آستانه ورود به ايران است تا در تمرينات و تست‌هاي پزشكي شركت كند،‌ با خبر شديم آبي‌پوشان پايتخت با يك هافبك دو مليتي هم به توافق اوليه رسيده و اين بازيكن هم ظرف مدت كوتاهي عازم تهران خواهد شد. با جدي شدن جذب اين دو بازيكن كه از قضا هر دو نفر دو مليتي هم هستند، بد نديديم رزومه آنها را بررسي كنيم گرچه در اين راه استقلالي‌ها تلاش گسترده‌اي انجام داده‌اند كه تا نهايي شدن قرارداد، نام خريدهاي خارجي‌شان رسانه‌اي نشود.

هلمك، هافبكي آلماني - برزيلي
هنريك هلمك متولد 13 جولاي 1987 در آلمان غربي، از پدري آلماني و مادري برزيلي تا به اين ترتيب دو مليتي قلمداد شود. بازيكن 27 ساله با قد يك متر و 80 سانتي‌متري توانايي بازي در نقش پلي‌ميكر را دارد و در حال حاضر هم پيراهن تيم FF.Javo فنلاند در ليگ برتر اين كشور را برتن مي‌كند كه با 28 حضور در تركيب، چهار بار هم گلزني كرده است. هلمك در سال 2008 فوتبال حرفه‌اي خود را با تيم هولبك در بوندس‌ليگاي C آغاز كرد و تا سال 2010 در عضويت همين تيم بود. سال 2011 پيراهن Mariehamn فنلاند را پوشيد و در 29 بازي 2 گل به ثمر رساند. سال 2012 حضوري ناموفق در ليگ مالزي با تيم Sabah داشت اما بعد از آن به تيم سرشناس FF.Javo در فنلاند رفت و 3 فصلي مي‌شود كه در اين تيم بازي مي‌كند. سايت ترانسفر ماركت قيمت اين بازيكن دو مليتي را 300 هزار يورو اعلام كرده است اما استقلالي‌ها در تلاش هستند او را با رقمي كمتر و به صورت قرضي جذب كنند.

مدافعي از نيمكت QPR انگليس
درخصوص مدافع برزيلي مد نظر استقلال گمانه‌زني‌هاي زيادي شنيده شد به همين خاطر نتوانستيم نام دقيق او را پيدا كنيم اما گفته مي‌شود اين مدافع 27 ساله برزيلي - ايتاليايي كه توانايي بازي در دو پست مدافع مياني و هافبك دفاعي را دارد، در حال حاضر بازيكن تام‌بنسه، تيمي در ليگ دو برزيل است. اين بازيكن 3 فصل پيش راهي جزيره شد و پيراهن كوئينز پارك رنجرز را برتن كرد اما در طول يك فصل تنها روي نيمكت نشست و بعد هم به صورت قرضي راهي لاليگا و باشگاه خِرس اسپانيا شد اما در اين تيم هم به توفيقي نرسيد تا دوباره به سرزمين قهوه بازگردد. حضور در تيم‌هاي كورينتيانس پارانانزه، فيگو ايرنزه و ... برزيل نشان مي‌دهد مدافع مد نظر استقلالي‌ها بازيكن توانمندي است. در خصوص قيمت اين بازيكن هم گفته مي‌شود ارزشي بالغ بر 250 هزار يورو دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها