کد خبر: ۲۸۲۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۵ آذر ۱۳۹۰
سرخوردگی صهیونیست‌ها از ناکامی‌های پی‌درپی:
پایگاه اطلاع‌رسانی جویش کرونیکل در گزارشی اذعان کرد که هیچ راهی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از خبرگزاري فارساین پایگاه صهیونیستی جنجال‌سازی اخیر رسانه‌های غربی علیه کشورمان را یک فرار خنده‌دار از واقعیتی وحشتناک توصیف کرد.
 
جویش کرونیکل همچنین تصریح کرد که توقف برنامه هسته‌ای ایران به عواملی بستگی دارد که خارج از کنترل اسرائیل، جهان غرب و حتی جامعه بین‌الملل است.
 
این نشریه الکترونیکی صهیونیستی در بیانی که ناشی از سرخوردگی بود به این واقعیت اشاره کرد که تنها چند روز پس از انتشار گزارش آمانو که ادعا داشت ایران به تست رایانه‌ای سلاح هسته‌ای مبادرت ورزیده است، 35 کشور عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از اجماع بر سر صدور یک قطعنامه بر ضد ایران ناتوان بودند. قطعنامه‌ای هم که تصویب شد برای کسب رضایت چین و روسیه تعدیل شده بود تا ایران نتواند بین پنج عضو دائم شورای امنیت شکاف ایجاد کند.
 
جویش کرونیکل تصریح کرد: به محض تصویب قطعنامه نیز سفیر روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در انتقاد از آژانس به ایران پیوست و اعتبار و بی‌طرفی آژانس را زیرسوال برد. دولت روسیه نیز مخالفت شدید خود را با تحریم‌های جدید علیه ایران ابراز داشت.
 
بنابراین گزارش، با توجه به بی‌میلی روسیه و چین در اعمال دور جدیدی از تحریم‌ها بر ضد ایران و با توجه به بیم اتحادیه اروپا نسبت به وضعیت اقتصادی خود، گزینه چندان مناسبی برای کسانی که واقعا به دنبال تعطیلی برنامه هسته‌ای ایران هستند باقی نمانده است.
 
این پایگاه صهیونیستی همچنین پس از قلم‌فرسایی در خصوص توانایی ایران در خصوص تولید سلاح هسته‌ای که به سبک و سیاق تمام نشریات صهیونیستی مدام بر آن تاکید می‌شود، به غرب توصیه کرده است که بیهوده به انتظار تغییر نظام سیاسی در ایران ننشینند و حمله نظامی به ایران را نیز فوق‌العاده خطرناک توصیف کرده است.
 
ایران بارها بر ماهیت صلح‌آمیز خود تاکید کرده و اتهامات سیاسی وارد شده علیه ایران در خصوص انحراف برنامه هسته‌ای را رد کرده است.
 
انتهای پیام/ک.ص
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها