کد خبر: ۲۸۲۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۳ دی ۱۳۹۳
حسن روشن پیشکسوت فوتبال و بازیکن سالهای دور این باشگاه درباره وضعیت این روزهای این تیم صحبت کرد.
آبی های پایتخت در نقل و انتقالات نیم فصل 5 بازیکن از جمله قاضی و آندرانیک تیموریان را از دست دادند و 5 بازیکن دیگر از جمله طالب لو و عنایتی را جذب کردند. حسن روشن پیشکسوت فوتبال و بازیکن سالهای دور این باشگاه در این خصوص صحبت کرد.

 5 بازیکن از استقلال رفتند. جدایی این بازیکنان خصوصا تیموریان را چگونه ارزیابی می کنید؟
حیف زحمتی که اینها برای این تیم کشیدند. نمی‌دانم چطور شده که هر کسی برای این تیم زحمت می‌کشد به جای اینکه به او احترام بگذارند اینطوری برخورد می‌کنند. تنها بحث یک یا دو بازیکن نیست و هر کسی برای این استقلال زحمت کشیده همین برخورد را کرده‌اند. نمی‌دانم چه داستانی پشت این مسائل است، اما حتما داستان‌هایی هست که من نمی‌دانم.

 چرا باید کسی که برای تیم زحمت می‌کشد، مورد غضب قرار  بگیرد؟
فوتبال ما نشان می‌دهد بازیکنان باید تحت‌ امر مربی باشند، یعنی باید طبق نظر مربی قرارداد ببندند و با کسانی که مربی می‌گوید قرارداد امضا کنند. برخی‌ها حتی زد و بندهایی دارند که مدام این آدم‌ها سرکار هستند و تیم دارند و این مسائل به وجود می‌آید.

 قلعه‌نویی اعلام کرده نمی‌تواند به بازیکنی که میلیاردی پول می‌گیرد بگوید عزیزم، به نظر شما با این بازیکنان با چه شیوه‌ای باید برخورد کرد؟
حالا چه اشکالی دارد بگوید عزیزم، نکته این است که خود قلعه‌نویی میلیاردی پول‌گرفته و یکی از عوامل میلیاردی‌شدن بازیکنان هم خود قلعه‌نویی است. به نظرم باید طوری برخورد کنند که هر کسی از استقلال تعریف کند، نه اینکه این حرف‌ها را بزند. الان 40 سال است ما فوتبال بازی نمی‌کنیم، اما هنوز از رایکوف، مهاجرانی و حسن حبیبی تعریف می‌کنیم. چه شده هر کسی از استقلال می‌رود، می‌خواهد افشاگری کند. حالا بماند که وقت افشاگری چه اتفاقی می‌افتد.

 و نظر شما در خصوص حضور عنایتی  در استقلال؟
در یک مصاحبه‌ای از عنایتی خواندم که خط و نشان کشیده بود برای نظری‌جویباری و استقلال که اگر مرا نمی‌خواستید چرا مطرح کردید. عنایتی برای استقلال زحمت کشیده، اما حالا من آشنا دارم و صحبت کنیم، بکام و زیدان هم بیایند. به جای اینکه بازیکن جوان بیاورند و بسازند و بفروشند، دنبال پیرمردها می‌روند و می‌خواهند نتیجه هم بگیرند. این تیم اصلش باید عوض شود و اصل قضیه باید درست شود.

منبع: روزنامه آرمان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها