کد خبر: ۲۸۳۴۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۴ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد دیدار دوستانه ایران و عراق گفت: در نیمه دوم داور مسابقه به اشتباه یک پنالتی به سود عراق گرفت که ما در تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که پنالتی درست نبوده اما زاویه داور به گونه‌ای بود  که به توپ تسلط داشت. قانون هند در فوتبال اکنون به اندازه تمام داوران روی کره زمین تفسیر می‌شود و هر داوری از دیدگاه خودش قانون هند را تفسیر می‌کند. به خصوص بعد از جام جهانی این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد:

    کریم انصاری‌فرد که در این بازی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود باید بداند که تیم ملی با لیگ محلات اسپانیا فرق می‌کند. او نباید پرخاشگرانه به داور اعتراض کند. زمانی کاپیتان تیم ملی ایران علی دایی بود و اکنون جواد نکونام است که این دو نفر می‌دانند چگونه باید به داور اعتراض کنند و کارشان را به عنوان کاپیتان بلد بوده و هستند.

خسروی با اشاره به رفتار دژاگه گفت: اشکان دژاگه هم وقتی روی او خطا شد واکنش نشان داد که این رفتار او هم حرفه‌ای نبود. او در آلمان و انگلیس بازی کرده و برایم عجیب است که چنین رفتاری می‌کند. شاید فوتبال عربی بر روی او هم تاثیر گذاشته است زیرا در کشورهای حوزه خلیج‌فارس به داور خیلی اعتراض می‌کنند.

این داور سابق بین‌المللی فوتبال ایران با توصیه به بازیکنان ملی‌پوش گفت: با جوی که کشورهای عربی علیه ایرانی‌ها در فوتبال به راه انداخته‌اند و حتی کشورهای شرق آسیا نیز همین گونه با ما رفتار می‌کنند بازیکنان ما باید مراقب باشند. کریم انصاری‌فرد و اشکان دژاگه باید بدانند که اگر در بازی‌های رسمی جام ملت‌ها این گونه رفتار کنند به سادگی کارت زرد و قرمز می‌گیرند. این اعتراض‌ها تاکتیک نیست بلکه رفتار بچه‌گانه است.

خسروی افزود: من تند صحبت کردم تا به دژاگه و انصاری‌فرد بر بخورد چون آنها را دوست دارم این گونه صحبت کردم تا آنها و سایر ملی‌پوشان ما بدانند که در جام ملت‌ها به داور اعتراض کنند. من دلم برای تیم ملی می‌سوزد که اینها را می‌گویم.

وی با انتقاد از سرمربی تیم ملی گفت: کاش کی‌روش قبل از اعزام تیم یک کلاس داوری و توجیهی برای بازیکنان تیم ملی با حضور مدرسان آسیا مثل عنایت، صفیری و نوید مظفری برگزار می‌کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها