کد خبر: ۲۸۳۷۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۱۵ دی ۱۳۹۳
دومین گوشی خم شدنی ال‌جی با نیم اینچ کوچتر شدن نسبت به سری اول، اواخر ژانویه رونمایی خواهد شد.



به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ تب رقابت در ارائه محصولات جدید هم زمان با سال نوی میلادی و یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری دنیا با عنوان CES که هر ساله در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، در میان تمامی بازیگران عرصه تلفن‌های همراه به چشم می‌خورد.

ال‌جی هم یکی از مدعیان این بازار رقابتی است و در نظر دارد تا گوشی قابل خم کردن خود را که عکس‌های نمونه تکمیلی آن منتشر شده، رونمایی کند.

نام این گوشی که انتظار می‌رود فِلِکس2 (Flex2) باشد از پردازشگر کوالکام اسنپ‌دراگون 810 که خط پردازشی 64 بیتی دارد، بهره می‌برد.

اندروید 5 برای این گوشی با شمایل موزی که امکان مکالمه را با نزدیک کردن میکروفن به دهان راحت‌تر می‌سازد، در نظر گرفته شده است.

به نظر می‌رسد که این گوشی برخلاف اولین سری فلکس دارای نمایشگری 5.5 اینچی و رزولوشنی بالاتر باشد؛ همچون ساعت‌های سری جی این گوشی نیز از دیودهای نوری پلاستیکی استفاده می‌کند با این تفاوت که شیشه‌ای روی آن جهت استقامت بیشتر قرار گرفته است.

 فلکس2 دارای دوربینی 13 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی آن نیز 2.1 مگاپیکسل است.

پردازشگر هشت هسته‌ای با قدرت فرکانسی 2 گیگاهرتز که درون تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 810 قرار دارد، در کنار رم 2 گیگابایتی از جمله دیگر مشخصات این گوشی است.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی که امکان شارژ 50 درصدی ظرف 40 دقیقه را دارد و پشتیبانی از نسل چهارم هم برای این گوشی دیده شده است.

فلکس2 تا اواخر ژانویه در کره جنوبی رونمایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها