کد خبر: ۲۸۳۸۴۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۱۶ دی ۱۳۹۳
اعزام ۹۰هزار زائر به سرزمین وحی/
معاون حج،عمره وعتبات سازمان حج وزیارت با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله دوم اعزام به عمره ازنیمه دوم بهمن آغازمی شود،گفت: متقاضیان اعزام در ایام نوروز باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ناصر خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز اعزام زائران عمره از 12 آذر، اظهار کرد: از ابتدای آغاز عملیات  عمره تاکنون 90هزار زائر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در  حال حاضر 35هزار زائر ایرانی در عربستان حضور دارند افزود: حدود 55هزار زائر نیز به کشور بازگشتند.

خدرنژاد همچنین بیان داشت: تعداد فوتی‌های زائران ایرانی تاکنون 2نفر گزارش شده است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام‌های مرحله دوم عمره تصریح کرد: نیمه دوم بهمن ثبت نام از متقاضیان برای اعزام به مکه مکرمه و مدینه منوره آغاز می‌شود و کسانی که تمایل دارند در ایام نوروز به سرزمین وحی اعزام شوند باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

خدرنژاد در پایان با اشاره به اینکه میانگین تاخیر پروازهای عمره  9دقیقه است گفت: تاکنون فقط دو پرواز با تاخیر طولانی بالای شش ساعت به عربستان صورت گرفته است که جریمه این تاخیر طولانی به زائران پرداخت خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها