کد خبر: ۲۸۴۳۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۷ دی ۱۳۹۳
آتيلا حجازي که مسئول هماهنگي برنامه ديدار دوستانه تيم ملي 98 و هنرمندان است عنوان کرد که عوايد حاصل از اين بازي به بيماران بيمارستان کودکان حضرت علي اصغر (ع) اهدا مي شود.

 

به گزارش پایگاه 598،حجازی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: قبل از این دیدار دوستانه گل ریزانی برای تجلیل از مجتبی محرمی بازیکن ملی پوش و ارزنده پرسپولیس در سالهای نه چندان دور برگزار می شود.

سومین دیدار دوستانه و خیریه

این سومین دیدار دوستانه ای است که برای کمک به خیریه ها برگزار می شود. اولین دیدار ما برای یادبود مرحوم ناصرحجازی، غلامحسین مطلومی، مرتضی پاشایی و مجید بهرامی برگزار شد که عواید آن برای کمک به خیریه محک اهدا شد. بازی دوم، برای گلریزان یکی از بازیکنان سابق تیم رامسر برگزار شد. این هم سومین کار دیدار دوستانه ای است که قرار است برگزار شود. عواید حاصل از این دیدار نیز به بیمارستان کدکان حضرت علی اصغر می رسد.

هماهنگی برنامه در 26 روز

ما از 20 روز پیش برنامه این دیدار را پیگیری کردیم که در اولین تماسی که با هر بازیکنی گرفتیم تمام آنها یعنی آقایان علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، میناوند، استاد اسدی وزرینچه ... همه حاضر شدند که در این مسابقه حاضر شوند که من از این بابت از همه آنها ممنون هستم. تیم 98 به مربیگزی آقای مناجاتی به زمین می رود در مقابل هم تیم هنرمندان با نفراتی مثل علی انصاریان، پژمان بازغی، پیمان قاسم خانی و .. به مربیگری آقای پازوکی به میدان می روند. قضاوت این بازی را هم آقای سعید مظفری زاده بر عهده دارد. تیمهای حاضر در کیش مثل استقلال و پیکان و صنعت نفت و پدیده هم برای تماشای بازی به استادیوم دعوت شده اند. در هماهنگی این برنامه آقای ابراهیمی مسئول بلند پایه منطقه آزاد کیش ،آقای بهمن زاده مسئول توسعه سرمایه گذاری کیش ، هیات فوتبال کیش و خود آقای پازوکی من را یاری کردند. ب هر حال اینکار خیر و ثوابی است که به روح گذشتگان ما تقدیم می شود.

دیدار در امارات و کانادا

ما هنوز برای کمک به خیریه ها بازیهای دوستانه بیشتری هم در راه داریم که از آن جمله می توان به بازی در امارات و کانادا اشاره کرد که پس از دیدار با کیش برای هماهنگی این دیدارها اقدام خواهیم کرد.

بلیط فروشی همت عالی

قیمت بلیط دیدار تیم ملی 98 و هنرمندان 5000 تومان است. اما در حقیقت بلیط فرووشی این دیدار چون برای کمک به خیریه است همت عالی است مثلال یک نفر دیروز آمد و به ما گفت که قصد دارد 100 تا بلیط بخرد تا بتواند 500 هزار تومان کمک کند.

گلریزان برای محرمی

در ابتدای این دیدار و یا در نیمه بازی نیز برنامه تجلیل و گل ریزانی برای آقای مجتبی محرمی بازیکن بزرگ کشورمان برگزار شود که شرکت آسان ساز خودرو و منطقه آزاد کیش ما را پشتیبانی می کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها