کد خبر: ۲۸۴۶۸۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۷     ۱۹ دی ۱۳۹۳
فاز 12 به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی مورد بازدید نمایندگان قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته آینده افتتاح می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید از فازهای پارس جنوبی به منظور شناخت مشکلات و معضلات در توسعه فازها و بررسی راهکارهای لازم برای رفع موانع انجام شده است.
 
حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد افزود: وزیر نفت و مدیران ارشد این وزارتخانه و دست‌اندرکاران فازهای در دست اجرا، مشکلات و موانع را مطرح کردند و راهکارهای لازم برای تامین منابع مالی این پروژه‌ها نیز بیان شد.
 
وی اضافه کرد: توسعه میادین مشترک نفت و گاز یک اولویت برای کشور است و نمایندگان مجلس نیز به همین منظور حمایت لازم را از پارس جنوبی و تامین منابع مالی آن را انجام می‌دهند.
 
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فاز 12 به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی مورد بازدید نمایندگان قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته آینده افتتاح می‌شود.
 
موسوی‌نژاد گفت: نمایندگان همچنین از فازهای 15 و 16 و همچنین فازهای 17 و 18 پارس جنوبی نیز بازدید کرده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، وزیر نفت و اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حضور در عسلویه، از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید کرده و نشست مشترکی نیز به منظور رفع موانع و مشکلات پارس جنوبی برگزار کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها