کد خبر: ۲۸۵۱۰۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۲۰ دی ۱۳۹۳
بايرني ها تمرينات آماده سازي خود براي نيم فصل دوم بوندسليگا را در کشور قطر آغاز کرده اند.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از انجام شدن نخستین جلسه تمرینی بایرن مونیخ در دوحه، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی این تیم در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

احساس اولیه بعد از رسیدن به دوحه:

زیرساخت‌های آکادمی اسپایر مرا بسیار متحیر کرد. ما درحالی تمرین نخست خود را انجام دادیم که ماریو گوتسه به دلیل معده درد و خوان برنات به دلیل سرماخوردگی نتوانستند با ما باشند. باید خودمان را طوری برای دور دور برگشت حاضر و آماده کنیم که هیچ یک از بازیکنان مصدوم نشوند.

شروع دور برگشت:

اگر به خواب غفلت فرو رویم امتیاز از دست خواهیم داد. خیلی خوب است که در شروع دور برگشت به مصاف حریفان قدری چون ولفسبورگ و شالکه می‌رویم. اگر در پنج-شش بازی نخست جای پایمان را سفت کنیم، در بازی‌های بعدی مشکلی برای جمع‌آوری امتیاز نخواهیم داشت.

ادعای روزنامه "مارکا" چاپ اسپانیا مبنی بر ملاقات با وارانه (مدافع رئال):

نه. اینطور نیست.برای جذب واران صحبتی نکرده ام. اما شاید فردا یا پس‌فردا بیاید اینجا (می‌خندد).

انتخاب برترین فوتبالیست سال جهان:

مانوئل این امکان را دارد که برنده این جایزه شود. او سفر خوشی به سوئیس خواهد داشت. به مانو گفتم:" از سفرت لذت ببر و از اینکه جزو سه کاندید نهایی هستی راضی باش." او نباید ذهنش را زیاد درگیر برنده شدن توپ طلا کند؛ چرا که هر سه نفر استحقاق برنده شدن آن را دارند. البته من امیدوارم مانوئل ببرد. هرچند معمولا دروازه‌بانان در قیاس با سایر بازیکنان شانس زیادی ندارند.

رقابت فشرده در خط دفاعی:

بن‌عطیه کمی کمردرد دارد، البته زیاد جدی نیست. فردا دوباره در تمرین حاضر خواهد بود. تیم ما تیم بزرگی است برای همین به بازیکنان زیادی احتیاج داریم مخصوصا این مدافعان درجه یک. امیدوارم در دو ماه آخر فصل خاوی مارتینز هم مصدومیتش رفع شود و بتواند بازی کند.

تمدید قرارداد تا بعد از سال 2016:

هنوز وقت داریم.

هدف نهایی دومین فصل حضورت در رأس کادر فنی بایرن:

شاید قهرمانی در بوندسلیگا کافی نباشد. البته این قهرمانی مهم‌ترین عنوان فصل است اما می‌دانم که برای باشگاه بسیار مهم است در چمپیونزلیگ هم قهرمان شویم. هدف من این است: هر روز بهتر بازی کنیم.

یازده امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول:

ممکن است این اتفاق بیفتد که ما هم بالاخره در یک بازی شکست بخوریم. رئال مادرید 22 بازی پشت سر هم برنده شد بدون حتی یک نتیجه مساوی، ولی حالا می‌بینیم که ناگهان در بازی پشت سر هم شکست را پذیرا شدند. اتفاق است و می‌افتد. یازده امتیاز فاصله یعنی سه بازی. پس ما در هفده بازی باقیمانده باید حتما 14 تای آن را ببریم تا همین اختلاف همچنان پابرجا بماند. ببینید! گفتم 14 بازی، نه یکی دوتا.

دور رفت برای رابرت لواندوفسکی تازه وارد:

او در اولین نیم‌فصل بعد از انتقال به بایرن، کار آسانی نداشت. من با او حرف زدم. گفتم:" هیچ فشاری روی تو نیست. تو استعداد فوق‌العاده‌ای داری و نتیجه گرفتن در بایرن همه‌اش به خودت بستگی دارد." نکته مثبتی که او در این فصل داشت این بود که موقعیت‌های گلزنی بسیار زیادی به دست آورد. او خیلی زود در تیم ما جا افتاد، اما در کل بازیکنی برای شش هفت سال بعدی بایرن است.

آزادی اولی هوینس:

ما همدیگر را در محل تمرینات تیم در مونیخ دیدیم و با هم صحبت کردیم، درمورد فوتبال، فوتبال، فوتبال! او کمی لاغر شده اما حالش خوب است.

باستین شواین‌اشتایگر:

امیدوارم او مثل گذشته بتواند بازی‌های خیلی خوبی ارائه دهد. همه ما می‌دانیم که او یک بازیکن بسیار خوب و ستودنی است و در ده سال گذشته این را ثابت کرده است. او کمی از ژابی آلونسو جوان‌تر است و هنوز وقت دارد؛ می‌تواند بهتر از این که هست هم باشد. ما در دور برگشت یک باستین شواین‌اشتایگر خیلی خوب خواهیم داشت.

ژابی آلونسو:

ما با او بهتر شده‌ایم، با شخصیتش، تجربیاتش و چشمان تیزبینش. باید از او مراقبت کنیم. او دیگر 34 ساله شده است. مدام با پزشکان تیم مشورت می‌کنم که ژابی چه مدت باید بازی یا تمرین کند. باید این مسئله را کنترل کنم.

امکان برگزاری جام جهانی 2022 قطر در فصل تابستان:

در تابستان غیرممکن است. هوای 45 درجه بیش از حد گرم است و من این را خوب می‌دانم چونکه به عنوان بازیکن اینجا بوده‌ام. غیرممکن است. راستی وقتی من اینجا بودم، فضا خیلی بهتر و آرام‌تر بود، چونکه اینهمه خبرنگار اینجا نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها