کد خبر: ۲۸۵۷۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۲ دی ۱۳۹۳
تیم ملی فوتبال ژاپن جام ملتهای آسیا 2015 را با برتری پرگل مقابل فلسطین آغاز کرد.
در نخستین دیدار گروه D مسابقات شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، تیم ملی ژاپن موفق شد با نتیجه 4 بر صفر فلسطین را از پیش رو بردارد. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار ژاپن - فلسطین)

در این بازی که از ساعت 10:30 به وقت تهران و در ورزشگاهNewcastle Stadium شهر نیوکاسل آغاز شد، مدافع عنوان قهرمانی و مدعی جام 2015 که از پیش برنده این دیدار تلقی می‌شد موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر فلسطین را شکست دهد. این تیم که با همه لژیونرهای سرشناس خود پای به میدان گذاشته بود در نیمه نخست سه بار توسط اندو (8)، اوکازاکی(25) و هوندا(44- پنالتی) دروازه حریف را گشود. در نیمه دوم نیز یوشیدا(49) برای این تیم گلزنی کرد. از دقیقه 73 این بازی نیز مهینا از فلسطین با دریافت کارت قرمز اخراج شده بود. (فیلم خلاصه بازی ژاپن - فلسطین)

ضعیف‌کشی سامورایی‌ها در سرزمین کانگورها +عکس

ژاپنی‌ها با ارایه یک بازی برتر و بدون اینکه فشار آنچنانی به خود وارد کنند با این برد پرگل در صدر جدول گروه D ایستادند و برای همه مدعیان این دوره از مسابقات خط و نشان کشیدند و نشان دادند که مدعی اصلی قهرمانی در این مسابقات هستند.

برتری پرگل ژاپن مقابل فلسطین در نیمه‌اول

برد 4 بر صفر ژاپن مقابل فلسطین سومین برد چهارگله این دوره از مسابقه بود. پیش‌تر استرالیا مقابل کویت 4 بر یک برنده شده بود امارات هم این نتیجه را برابر قطر تکرار کرد.

برتری پرگل ژاپن مقابل فلسطین در نیمه‌اول


برتری پرگل ژاپن مقابل فلسطین در نیمه‌اول




درصد گردش توپ در مناطق زمین

ضعیف‌کشی سامورایی‌ها در سرزمین کانگورها +عکس


برنامه ادامه روز چهارم رقابتهای جام ملتهای آسیا به شرح زیر است:


دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳


اردن

-

عراق

12:30

Brisbane Stadium



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها