کد خبر: ۲۸۶۰۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۳ دی ۱۳۹۳
پاشايي از اينکه تارتار او را به عرصه مربيگري آورده ابراز خوشحالي مي‌کند و اميدوار است بتواند در صبا به هدفي که دارد دست پيدا کند.
 
به گزارش پایگاه 598،حسین پاشایی بازیکن باسابقه تیم‌های پاس و راه‌آهن که چند وقتی است اولین تجربه مربیگری را کنار مهدی تارتار در صبا شروع کرده است، از ورودش به این عرصه و شرایط کنونی صبا با "ورزش سه" صحبت کرد.

نمی‌خواستم مربیگری کنم

فکر می‌کنم حضورم درصبا به عنوان مربی، پله خوبی برای پیشرفتم باشد و اینکه بعد از 5 ماه از خداحافظی ام به عنوان بازیکن، با لطف آقای تارتار کنارشان هستم امتیاز مثبتی برای بنده باشد. احساس می‌کنم شروع مربیگری ام با صبا، نقطه قوتی در کارم است چرا که با گذشت 5 ماه خیلی زود به فوتبال بازگشتم. قصد نداشتم بعد از کنار گذاشتن فوتبال مربیگری کنم اما خدا را شکر با حمایت آقای تارتار این امر تحقق پیدا کرد.

باید خیلی چیزها از تارتار یاد بگیرم

برای نشستن روی نیمکت باید مدرک مربیگری داشته باشم که در این مورد تنها مدرک درجه C را گرفته ام و منتظر کلاس‌های بعدی هستم تا تشکیل شده و شرکت کنم. تقریبا می‌توانم بگویم در صبا به عنوان کارآموز مربیگری می‌کنم و باید خیلی از چیزها در کنار آقای تارتار یاد بگیرم و همچنین برای تیم مفید باشم.

واقع بین هستم

دوست دارم در این تیم به چیزهایی که مد نظرم است دست پیدا کنم و با توجه به واقع بین بودنم، نمی‌گویم چنین کاری را در آینده انجام خواهم داد و معتقدم باید پله به پله مراحل ترقی را بروم چون می‌دانم اگر انسان بخواهد در یک شب ره صد ساله را برود، از همان بالا به زمین می‌خورد و اگر سقوط کند، جمع کردن آن مشکل است. امیدوارم به مرور زمان در کنار آقای تارتار در عرصه مربیگری پیشرفت داشته باشم.

علی‌محمدی مظلوم واقع شده است

صبا محیط خوب و بازیکنان توانمندی دارد و امیدوارم حضورم در این تیم، موجب پیشرفتم شود. بازیکنان خیلی خوبی همچون جلال علی‌محمدی که در فوتبال ایران یک فوق ستاره است حضور دارند ولی به خاطر روابط فوتبالی، این بازیکن مظلوم واقع شده است و گم نام بازی می‌کند در صورتی که از خیلی هافبک‌های تیم ملی سر تر است.

رفاقت بازیکنان صبا

جوانان خیلی خوبی در صبا هستند که می‌توانند در آینده به کشور معرفی شوند. تیمی شرایط مالی‌اش قابل مقایسه با دیگر تیم‌ها نیست و چنین رتبه‌ای در جدول دارد یک چیز خیلی مهمی دارد و آن رفاقت بازیکنان است که دوستی‌شان در حد اعلاء می‌باشد.

مشکلات مالی تاثیر گذار نباشد، بهتر از قبل می‌شویم

امیدوارم با کمک آقای تارتار صبا نتایجی بهتر از گذشته کسب کند. صد در صد می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم ولی اگر مشکلات مالی تاثیر کمتری در روند تیم داشته باشد، خیلی بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم. از سوی دیگر می‌بینیم که آقای جهان‌بینی هم شب و روز برای رفع مشکلات مالی تلاش می‌کند.

خط هافبک قوی داریم

ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان قابل احترامی است و وجودش برای تیم تاثیر گذار خواهد بود. امیدوارم هرچه زودتر مشکل مصدومیتش برطرف شود تا به جمع ما بازگردد. ایوب کلانتری نیز با نمایشی که در نیم فصل اول نشان داد، توانایی‌هایش را ثابت کرد اما بدانید علاوه بر این دو، تمامی بازیکنان خط هافبک ما توانایی بالایی دارند که می‌توانند در ادامه فصل ما را کمک کنند.

مشکل ابراهیمی مالی نیست

بعید می‌دانم ابراهیمی چنین شخصیتی داشته باشد که به خاطر مسائل مالی در تمرینات حاضر نشود و می‌دانم در حال فیزیوتراپی می‌باشد که مشکل خاصی هم وجود ندارد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم با در اختیار داشتن تمامی بازیکنانمان تیم قدرتمندی نشان دهیم.

کاظمیان به ما کمک می‌کند

بازیکنان جدید، با توجه به نیاز تیم جذب شدند. ما در دفاع راست مشکل زیادی داشتیم که امیدوارم با آمدن کوشکی این مسئله برطرف شود. کاظمیان بازیکن باشخصیتی در فوتبال ایران است و حضورش در صبا به تیم شخصیت داده است و مطمئنا او می‌تواند از نظر فنی و دیگر مسائل به ما کمک کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها