کد خبر: ۲۸۶۰۴
زمان انتشار: ۱۶:۴۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۰
وکیل روزنامه حرف مازندران از تشکیل دادگاه شکایت برخی مدیران از این روزنامه در 12 آذر ماه جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا رضایی سوادکوهی ظهر امروز درباره موضوع شکایت مطرح شده علیه روزنامه حرف مازندران به خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار گزارش سفر جمعی از مدیران استان مازندران به کشور ترکیه در 23 خرداد ماه سال جاری این شکایت مطرح شد.

مشاور حقوقی روزنامه حرف مازندران تصریح کرد: شاکیان پرونده، انتشار خبر این سفر و مسائل مطرح شده در آن را نشر اکاذیب خوانده و حق شکایت را برای خود محفوظ دانستند.

وکیل روزنامه حرف مازندران با بیان اینکه خبر مربوط به سفر جمعی از مدیران استان به ترکیه را بسیاری از نشریات و سایت‌های خبری منتشر کردند، خاطرنشان کرد: برخی از مسافران ترکیه فقط از روزنامه حرف شکایت کردند.

به گفته وی، روزنامه حرف بر اساس قانون مطبوعات جوابیه‌های ارسالی درباره شفاف‌سازی سفر مدیران به ترکیه را منتشر کرد ولی تعدادی از مدیران به این امر بسنده نکرده و راه شکایت را در پیش گرفتند.

رضایی سوادکوهی درباره اسامی شاکیان روزنامه حرف نیز گفت: یدالله اکبرزاده فرماندار آمل، احمد امیر سلیمانی شهردار آمل، فرهاد عسگری شهردار بابل، اسکندر مسافری عضو شورای شهر بابل و سیدعلی حجازی شهردار ساری در این پرونده به عنوان شاکی مطرح هستند.

وی به نحوه برگزاری این دادگاه اشاره و عنوان کرد: بر اساس تبصره یک ماده 20 قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب، پرونده‌های این حوزه باید در دادگاه کیفری استان که متشکل از یک رئیس و دو مستشار از قضات تجدید نظر است، برگزار شود.

به گفته وی، این پرونده پس از صدور کیفرخواست از سوی دادستان شهرستان ساری به دادگاه عمومی شعبه 101 ارجاع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها