کد خبر: ۲۸۷۲۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۸ دی ۱۳۹۳
مدافع اسبق تیم ملی گفت: «ما قطعا با تیمی مثل عراق یا اردن راحت تر بازی می کنیم و به نیمه نهایی می رسیم.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی پاشازاده درباره وضعیت تیم ملی در آستانه دیدار با امارات اظهار داشت: «به نظرم تغییری که باید در این دیدار نسبت به 2 بازی قبلی داشته باشیم،‌ این است که تهاجمی تر و زوردارتر بازی کنیم. قطعا اگر حمله را در دستور کار قرار دهیم،‌ تیم ملی ایران قدرت بیشتری از امارات دارد و می تواند پیروز میدان باشد. در دیدار با قطر با اینکه می توانستیم بیشتر گل بزنیم،‌ زیاد حمله نکردیم.»

 

وی ادامه داد: «چه بسا می توانستیم در صورتی که قطر را با اختلاف بیشتری شکست دهیم و باهوش تر بازی می کردیم،‌ در بازی با امارات با یک تساوی هم صدرنشین می شدیم. در آن دیدار بازیکنان کمی خودخواهی را در دستور کار خود قرار دادند و هر کس دوست داشت خودش گل بزند.»

 

مدافع اسبق تیم ملی در خصوص حریف احتمالی ایران در دور بعدی تصریح کرد: «باید در حالت عادی ژاپن را صدرنشین گروه چهارم بدانیم. همانطور که ایران دوست ندارد با ژاپن روبرو شود،‌ آنها نیز دوست ندارند روبروی ما قرار بگیرند و ترجیحشان به بازی با امارات است. ما قطعا با تیمی مثل عراق یا اردن راحت تر بازی می کنیم و به نیمه نهایی می رسیم.»

 

پاشازاده همچنین افزود: «به نظرم چون ژاپن بعد از اتمام بازی های گروه ایران بازی می کند،‌ خیلی راحت تر است زیرا حتی اگر ما دوم شویم،‌ آنها حق انتخاب دارند که اول شوند یا دوم. اگر من به جای مربی ژاپن بودم،‌ حتی به قیمت دوم شدن در گروه خود ترجیح می دادم با ایران بازی نکنم.»

 

وی در پایان گفت: «البته این را باید در نظر بگیریم که ایران هدفش قهرمانی در آسیا است و برای همین باید هر حریفی که در برابرش قرار می گیرد را شکست دهد. نقطه قوت تیم ما کارهای دفاعی است اما در بازی با امارات باید فاز حمله بگیریم،‌ کاری که کمی تیم کی روش در آن مشکل دارد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها