کد خبر: ۲۸۷۵۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۹ دی ۱۳۹۳
برنامه ریزی در فروش می تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد که این روند باعث رونق گرفتن فروش گروه خودرو سازی سایپا و نمایندگی های فروش خواهد شد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از سایپا نیوز: جلیل رحمانیان کوشکی- مدیر یکی از  نمایندگی های استان هرمزگان  به انجام تعهدات به موقع اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی در خدمات فروش و پس از فروش و انجام تعهدات به موقع عامل فروش بیشتر در مراکز و نمایندگی های گروه خودرو سازی سایپا است.

وی خاطر نشان کرد: تنوع در محصولات سایپا تاثیر مستقیم در فروش و  همچنین کسب سهم بیشتری از بازار خواهد داشت و توجه به نیاز مشتریان و درخواست آنها می تواند ما را به سوی موفقیت های بیشتر رهنمون سازد و سیاست سایپا سبب احیاء مجدد این شرکت شده و در بعد فروش و خدمات پس از فروش امید بیشتری به همکاری در سیستم فروش نمایندگی ها است.

رحمانیان به فروش بیشتر در پایان سال  با توجه به تعطیلات فصلی در نورز  اشاره کرد و یادآورشد: ما باید مشتری را به چشم یک خریدار مطلق نگاه نکنیم، بلکه باید با یک برنامه ریزی مدون از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو، همراه مشتری باشیم و حتی در زمان گارانتی و وارانتی احساس امنیت و راحتی را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم و در اینجاست که این مشتریان به عنوان سفیران و مبلغان به ما در امر فروش کمک خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها