کد خبر: ۲۸۷۶۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۹ دی ۱۳۹۳
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد عنوان کرد که تغيير ترکيب تيمش مقابل کوئين پارک رنجرز به 2-4-4 براي اعتراض هواداران تيمش نبوده است.

به گزارش پایگاه 598،منچستریونایتد بازی را با 3 مدافع شروع کرد ولی پس از تغییر تاکتیکی بود که موفق شد به گل برسد . ولی فان خال معتقد است که نمی‌تواند به همه ی درخواست‌های هواداران گوش کند.

او گفت:" نمی‌توانم درخواست هواداران را بررسی کنم زیرا یونایتد چیزی حدود 600 میلیون هوادار دارد و نمی‌توان همه را بررسی کرد. مراقب بازیکنان بودن، ارتباط داشتن با آنها و آنالیز کردن عملکردشان، کار من است."

فان خال همچنین ادامه داد که حقوق بالای فالکائو باعث نمی‌شود که او بیش از دیگر بازیکنان بازی کند. او گفت:" به همه ی بازیکنان بازی می‌رسد، مهم نیست که شما که هستید. این که چقدر پول برای خرید فالکائو هزینه شده اهمیتی ندارد. ما 29 بازیکن داریم و باید راجع به 29 بازیکن صحبت کنیم و نه یک نفر. "

فان خال ادامه داد:" پیش از بازی درباره نحوه ی چینش بازیکنان فکر کرده بودم. در تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتم و برنامه ی بازی را چیده بودم. نمی‌توان همیشه به بازیکنان گران اهمیت دارد. اگر یک بازیکن جوان هیچگاه بازی نکند، من مربی خوبی نیستم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها