کد خبر: ۲۸۷۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۰
سرويس حوزه و مراجع 598؛ فارس به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مریم ناصح، مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه پیش از این، در یک نوبت، دوره تربیت داور از سوی معاونت فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شده است، اظهار کرد: دومین دوره تربیت داور مسابقات قرآن کریم از سوی این مرکز از چهارشنبه 9 آذر آغاز شده است و تا جمعه 11 آذرماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: این دوره با هدف تامین داوران قرآنی در سطح کشور به منظور برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و یکسان‌سازی داوری‌های مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود.
مدیر پرورشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مباحث این دوره را شامل وقف و ابتدا، حسن حفظ و تجوید دانست و عنوان کرد: این مباحث توسط خانم‌ها میرغیاثی، ادیب‌زاده و عزت‌پژوه ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره را 94 نفر ذکر کرد و افزود: این شرکت‌کنندگان از 26 استان کشور در این دوره حضور یافتند که با توجه به فراوانی مدارس علمیه، از هر استان اساتیدی در این دوره شرکت کردند.
ناصح با اشاره به اینکه اساتید متقاضی شرکت در دوره تربیت داور مسابقات قرآن کریم از سوی مدارس علمیه خواهران کشور به معاونت فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شده‌اند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان، در پایان دوره در آزمون نیز شرکت می‌کنند و به کسانی که در این آزمون پذیرفته شوند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در دوره نخست تربیت داور مسابقات قرآن کریم 90 نفر شرکت داشتند که از این میان 34 نفر در رشته ترتیل، 33 نفر در رشته وقف و ابتدا و 50 نفر در رشته حسن حفظ امتیاز قبولی را کسب کردند و 32 نفر به صورت کامل موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها