کد خبر: ۲۸۹۰۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
دو تيم منچسترسيتي و ميدلزبرو، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه 598،میدلزبرو در فصل جاری یک بار در جام اتحادیه در پنالتی از لیورپول شکست خورد و حالا در ورزشگاه اتحاد باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برود.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر در رده ی دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند ولی در هفته های اخیر در روند پیروزی هایشان دچار لغزش شدند. سیتی در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی ، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده که شکست متعلق به دیدار خانگی مقابل آرسنال و تساوی مقابل اورتون رقم خورده است.کابایرو، گلر فیکس سیتی در این بازی خواهد بود تا پیگرینی بار دیگر به جو هارت در بازی‌های حذفی استراحت دهد. سمیر نصری همچنان مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند،همچنین فرانک لمپارد در دیدار دوستانه مقابل هامبورگ دچار مصدومیت شد و احتمالا این بازی را از دست خواهد داد.

میدلزبرو

شاگردان آیتور کارانکا که در لیگ چمپیونشیپ، موقعیت خوبی برای صعود به لیگ برتر دارند، حالا باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برود. با این حال، آنها در طول فصل با تیم‌های خوب لیگ برتری تقابل داشتند و عملکرد خوبی از خود به ثبت رساندند. آنها مقابل لیورپول در جام اتحادیه، بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان راجرز شدند. رایان فردریک، ریس ویلیامس، موزی کارایول و دامیا آبلا مصدومین میدلزبرو برای این بازی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها