کد خبر: ۲۸۹۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
به نظر مي رسد که باشگاه بارسلونا هنوز نتوانسته به خوبي موضوع محروميت از خريد بازيکن در سال 2015 را هضم کند و در اين مساله نقش مديران رئال را پررنگ مي داند.
به گزارش پایگاه 598، هنوز چند ماه از ناهار مشترک بین مدیران رئال و بارسلونا در مادرید، پیش از بازی ال کلاسیکو نمی گذرد که روابط بین دو باشگاه در سطح مدیران بار دیگر پرتنش شده است. همه چیز از محروم شدن بارسا از خرید بازیکن به اتهام رعایت نکردن قوانین خرید بازیکنان زیر سن قانونی شروع شد.

مدیران بارسا نقش یکی از مسئولان رئال که در فیفا نفوذ بالایی دارد را در این حکم، بسیار پررنگ می دانستند و بخصوص پس از تایید شدن حکم محرومیت بارسلونا توسط دادگاه حکمیت ورزشی در انتهای دسامبر، این قضیه شکل جدی تری به خود گرفت.

پس از پیوستن مارتین اودگارد، ستاره 16 ساله نروژی به رئال، مدیران بارسا مدعی شده اند که خرید این بازیکن، به شکلی غیرقانونی صورت گرفته است. مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرده که بارسلونا، بصورت رسمی از فیفا خواسته است تا روند پیوستن اودگارد به رئال را بررسی کنند. آنها عقیده دارند که در صورت تحقیقات جدی، مشخص خواهد شد که رئال نیز چندان به رعایت قوانین در جذب بازیکنان زیر 18 سال احترام نمی گذارد. بارسا بسیار علاقه دارد که رئال نیز به سرنوشتی مشابه گرفتار شده و از خرید بازیکن جدید محروم شود.

ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها