کد خبر: ۲۸۹۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۸     ۱۱ آذر ۱۳۹۰
ملي‌پوش سابق تيم ملي فوتبال بانوان گفت: به دليل شرط نداشتن حجاب، بازي در تيم اينتر ميلان را نپذيرفتم.

بيان محمودي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره دعوت از وي براي حضور در تيم اينترميلان ايتاليا گفت: دو سال پيش زماني كه براي بازي‌هاي دانشجويان جهان در ميلان حضور داشتيم، مسئولان تيم اينترميلان پس از ديدن بازي من درخواست كردند كه در اين تيم حضور پيدا كنم، اما به دليل بحث حجاب پيشنهاد آن‌ها را نپذيرفتم.

وي ادامه داد: چند وقت پيش دوباره از طريق ايميل، اين تيم از من دعوت كرد كه براي آن‌ها توپ بزنم، اما من با توجه به اعتقاداتم پيشنهاد آن‌ها را رد كردم. در حال حاضر بازيكن هيچ باشگاهي نيستم و مي خواهم تا پايان فصل استراحت كنم.

ملي پوش سابق تيم ملي بانوان ايران، ادامه داد: پيش از بازي هاي انتخابي المپيك دو بار به تيم ملي دعوت شدم اما به دليل خستگي و شرايط نامساعد در تيم ملي حضور نيافتم.

محمودي خاطر نشان كرد: در نظر دارم كه ادامه بازي‌ام خارج از ايران باشد،‌ البته تيمي كه بخواهم در آن بازي كنم بايد شرايط حجاب من را بپذيرد.

همچنين فريده شجاعي ، نايب رييس فدراسيون فوتبال در امور بانوان در اين رابطه گفت: زماني كه دو سال پيش براي بازي در مسابقات دانشجويان جهان به ميلان رفته بوديم، سرمربي يك تيم ميلاني در اين مسابقات بازي محمودي را ديد و مذاكراتي را با وي انجام داد.

وي ادامه داد: ما به مسئولان اين تيم اعلام كرديم كه درخواست‌شان را به صورت رسمي به فدراسيون فوتبال ايران اعلام كنند تا با توجه به سياست هاي كشور موضوع مورد بررسي قرار گيرد، اما با توجه به اين كه شرط اصلي بيان محمودي براي حضور در ايتاليا رعايت حجاب بود و قوانين يوفا هم اجازه بازي با پوشش را به بازيكنان نمي‌داد، اين موضوع منتفي شد.

نايب رييس فدراسيون فوتبال خاطر نشان كرد: در حال حاضر تيم‌هاي كشورهاي غرب آسيا خواهان چند نفر از بازيكنان ما هستند و من فكر مي‌كنم كه در سال آينده بازيكنان ما جايگاه خوبي را به خود اختصاص دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها