کد خبر: ۲۹۱۲۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مرتضي اسدي کاپيتان گسترش باخت تيم اش مقابل سايپا را غير قابل باور مي داند و مي گويد انگار گسترش را جادو کردند و همه چيز به هم خورد.

به گزارش پایگاه 598،مرتضی اسدی در خصوص باخت در تبریزبه سایپا گفت و گویی با ورزش سه انجام داد:

اول بازی عالی بود
ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و همه چیز عالی بود . جدا از دو گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم موقعیت های زیادی را از دست دادیم و داور و زمین و زمان باعث شد تا ما دیگر به گل نرسیم.

سایپایی ها موقعیت نداشتند
بچه ها در فاز هجومی فوق العاده و بی نقص عمل می کردند ولی در نیمه دوم همه چیز بر هم خورد .نیمه دوم اتفاقات بازی اصلا برایم قابل هضم نبود و انگار تیم ما را جادو کردند ! ابراهیمی دروازبان را دریبل زد و نتوانست دروازه خالی را باز کند ولی بازیکنان از چند شروع مجدد که موقعیت گل هم به شمار نمی رفت گل زدند . شما موقعیت های آنان را ببینید و موقعیت های ما را ببینید آنها اصلا موقعیت گلزنی نداشتند و در جریان بازی نبودند ولی روی اشتباهات فردی و اتفاقات فوتبالی بازی را واگذار کردیم.

داور من را هم تهدید می کرد
بحث داوری هم دیگر برای خودش مسئله ای شده ا و در این بازی تمرکز من کاپیتان را هم بهم ریخته بود. شما فیلم بازی را ببینید ، اکرامی کلا در لحظه اخراج دو خطا داشت و در هر دو مورد کارت گرفت ولی داور خطا های محکم تر از آن را کارت نداد . من تا می خواستم اعتراض کنم و یا با داور صحبت کنم تهدید می کرد که کارت می دهم و من چون دو کارت زرد دارم از ترس سه اخطاره شدن حرفی نمی توانستم بزنم تا مبادا کارت بدهد و در بازی بعدی به مشکل بخوریم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها