کد خبر: ۲۹۱۹۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
در دومین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی" به کارگردانی فرزاد موتمن آغازگر اکران ها خواهد بود/ اعلام برنامه های روز دوم جشنواره فیلم فجر
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، فیلمهای خداحافظی طولانی، زندگی پنهان، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، حکایت عاشقی، خانه دختر و موقت در دومین روز از نمایش در بخش های سودای سیمرغ، نگاه نو، مستند و هنر وتجربه به نمایش در می آیند.

*
خداحافظی طولانی
این اثر سینمایی به کارگردانی فرزاد موتمن اولین فیلمی است که در روز دوم در کاخ جشنواره سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران می شود.
فیلم ماجراى مردى را روایت مى کند که از اتهام یک قتل جنجالى تبرئه شده است اما جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش مى کنند.مرد که درگیر یک رابطه عاطفى است براى تداوم عشق و زندگى باید بر این بحران غلبه کند. ساره بیات، میترا حجار و سعید آقاخانی بازیگران اصلى فیلم هستند.

*
زندگی پنهان
این فیلم را دلاور دوستانیان کارگردانی کرده است و مستندی از زندگی چندین نوع حشره و دوزیست در طبیعت ایران را به نمایش می گذارد.

*
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
اولین تجربه وحید جلیلوند در مقام کارگردان است. در خلاصه داستان "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما... نیکی کریمی، امیرآقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده و وحید جلیلوند حضور دارند.

*
حکایت عاشقی
به کارگردانی احمدرضا رمضان زاده و تهیه‌کنندگی مسعود جعفری جوزانی دیگر فیلم روز دوم در بخش سودای سیمرغ است. این فیلم درباره خانواده‌ای است که بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند.
در این فیلم بهرام رادان، شیلان رحمانی، شوان عطوف، قطب الدین صادقی، بهمن زرین پور، کیمیا مواد خانی، محمد بکتاش، نرگس امینی وحسین اعتماد ایفای نقش می کنند.

*
خانه دختر
داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند، این چهارمین فیلم بلند سینمایی شهرام شاه حسینی است.
حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی شاه حسنی و رویا تیموریان بازیگران اصلی«خانه دختر» هستند.

*
موقت
امیر عزیزی این فیلم را که آخرین فیلم از روز دوم جشنواره است کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان فیلم "موقت" آمده، خانواده ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می‌شوند.
همچنین، پگاه آهنگرانی، نگارجواهریان، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی و بابک کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها