کد خبر: ۲۹۲۱۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
دبير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: کسي که در زمين فحاشي مي‌کند، جريمه‌اش 5 جلسه محروميت است اما چون شمسايي سابقه‌اي در اين خصوص نداشته به حداقل جريمه اکتفا کرده‌ايم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، حسین عبداللهی در مورد اعتراض برخی از فوتسالی‌ها به سختگیرانه بودن آرای انضباطی گفت: این اعتراضات همیشه بوده، وقتی رأیی علیه کسی صادر می‌شود کسی بابت آن رأی تشکر نمی‌کند و معمولا آن را قبول نمی‌کنند، اما از دوستان عزیز می‌خواهم که کمی منصف‌تر باشند. مثلا کسی که در زمین فحاشی می‌کند، جریمه‌اش در آیین‌نامه انضباطی مشخص است که پنج جلسه محرومیت از بازی است اما چون وحید شمسایی سابقه‌ای در این خصوص نداشته، ما به حداقل جریمه که یک جلسه محرومیت بوده، اکتفا کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد با توجه به اخراج شمسایی از بازی به دلیل توهین به بازیکن خودی، جریمه پنج میلیون تومانی در کنار یک جلسه محرومیت، کمی زیاد باشد، تصریح کرد: جریمه نقدی شمسایی 500 هزار تومان بود نه پنج میلیون تومان که متاسفانه اشتباه تایپی پیش آمد و ما اصلاحیه هم زدیم.

عبداللهی ادامه داد: مثلا کسی که در سال‌های گذشته داور را کتک زده و حتی در دوره‌ محرومیت که به عنوان تماشاگر در سالن حضور داشته باز هم با محرومیت و تنبیه مواجه شده، بار دیگر به رختکن رفته و داور را کتک زده است، دیگر ما باید چه تصمیمی می‌گرفتیم؟ ما براساس آیین‌نامه انضباطی عمل می‌کنیم نه کمتر و نه بیشتر.

دبیر کمیته انضباطی در مورد اینکه آیا باز هم پرونده انضباطی از فوتسالی‌ها وجود دارد که آرای آن اعلام نشده باشد، گفت: جدا از رسیدگی به پرونده انضباطی دیدار تیم‌های فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی در روز 20 بهمن، یک باشگاه از نکاء بود که تماشاگرانش تخلفاتی را داشتند و به آن نیز هنوز رسیدگی نشده است و تا اطلاع ثانوی دیدارهایش بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها