کد خبر: ۲۹۲۸۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
یک دختر چینی که 10 سال پیش توسط قاچاقچیان ربوده شده بود سرانجام به خانه پدری‌اش بازگشت.
 به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، «چنگ یانگ» که 10 سال پیش دختر بچه‌ای شش ساله بود در شهر «شیان» واقع در شمال غربی چین ربوده شد و قاچاقچیان او را پس از ربودن به خانواده‌ای فروختند.

 

پدر چنگ می‌گوید هنگامی که به مدرسه دخترش رفته بود تا او را به خانه بیاورد ضمن پرس‌وجو از مردم فهمیده که او را ربوده‌اند و فوراً با پلیس تماس گرفته. مأموران پلیس با دریافت نشانه‌هایی از دختر ربوده شده به جست‌وجو پرداختند اما اثری از او به دست نیامد.


پدر چنگ می‌گوید: در طول این سال‌ها هرگز از پیدا کردن دخترم ناامید نشدم و به شهرهای مختلفی سفر کردم تا او را بیابم. بعد عکس چنگ را در اینترنت قرار دادم و از مردم خواستم مرا در یافتن دخترم کمک کنند.


آمارها نشان می‌دهد بین سال‌های 2005 تا 2008 میلادی صدها کودک به همین شیوه ربوده شده‌‌اند و پلیس چین نتوانسته هرگز ردی از آنها بیابد. پدر چنگ می‌گوید پس از قرار دادن عکس دخترش در اینترنت یک زن با او تماس گرفت و اطلاع داد که دخترش با آنها زندگی می‌کند.  چنگ که اکنون 16 سال دارد پس از 10 سال توانسته دوباره به آغوش پدر و مادر واقعی‌اش بازگردد.

 

زن و شوهری که چنگ را به فرزندی پذیرفته بودند می‌گویند این دختر را 10 سال پیش از قاچاقچیان خریده‌‌اند. پدر چنگ می‌گوید برای یافتن دخترش به بیش از 10 استان سفر کرده، 200 هزار کیلومتر رانندگی کرده و 400 هزار یوان خرج کرده تا فرزند گمشده‌اش را بیابد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها