کد خبر: ۲۹۳۹۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
محمد خاکپور سرمربي تيم اميد عقيده دارد هنوز زود است که درباره سبک بازي تيم اميد صحبت کرد، چراکه براي شکل گرفتن بازي يک تيم زمان زيادي است.
به گزارش "ورزش سه"، مربی تیم امید در نشست مطبوعاتی امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و ابراز امیدواری کرد؛ امیدها پس از 40 سال المپیکی بشوند.

انتقاد باید باشد

عدم نتیجه گیری ربطی به جنتلمن بودن ندارد و ما باید کار فنی مان را به خوبی انجام دهیم. انتقاد باید باشد و من مشکلی با انتقاد سازنده ندارم ضمن اینکه در فوتبال همیشه یک سر برد است و یک سر باخت.

سبک بازی تیم امید

سبک بازی ما براساس ابزاری است که داریم.در مورد سبک بازی یک تیم باید وقتی نظر داد که زمان زیادی گذاشته باشد. اینکه می‌ گویید که سبک تیم‌ملی بزرگسالان نتیجه گرا بوده به موضوع تیم امید ارتباطی ندارد. ما می‌ خواهیم از همه سرمایه های تیم استفاده کنیم و چون بازی ها یک روز در میان است، باید ترکیب گردشی باشد تا تیم فشار زیادی را تحمل نکند. در مرحله بعدی با مربیان تیم بزرگسالان صحبت می‌ کنیم و از آنها مشورت می‌ گیریم.

کار 40 ساله در 2 ماه

درست است که تیم‌ملی امید 40 سال است به المپیک نرفته اما کسی که مسوولیت قبول می‌ کند، باید جوابگو هم باشد به همین دلیل من اینجا نشستم و پاسخگوی سوالات شما هستم. من به تمام سوالات پاسخ دادم در فوتبال برای رسیدن به یک بلوغ تاکتیکی حداقل 2 سال زمان لازم است اما ما دو ماه است که در خدمت تیم‌ملی امید هستیم برای اینکه در این مدت کار بزرگی انجام دهیم باید ریسک کنیم. در حال حاضر با اضافه شدن آقای کاشانی به تیم‌ملی امید این کار را قبول کردم و در آینده هم جوابگو خواهم بود.

شبانه روز کار می‌ کنیم

ما به دنبال بهانه جویی نیستیم. تیمی که سه هفته تمرین می کند و فقط یک ماه تا آغاز مسابقاتش فرصت دارد با مشکلاتی همچون درگیری بازیکنان در لیگ مواجه می شود که اینها همگی واقعیت های موجود هستند با این همه ما با تمام وجود تلاش می کنیم و محکوم به این هستیم که تلاش کنیم مانند همکارانم که شبانه روز در حال تلاش کردن هستند. ما همه تلاشمان را به کار خواهیم بست تا در مسابقاتی که ظرف کمتر از یک ماه آغاز می شود بهترین نتایج را کسب کنیم.

دستیاران من بهترین اند

ما از هر باشگاهی بهترین و مجرب ترین مربیان را انتخاب کرده ایم. مایلی کهن احتیاجی به معرفی ندارد. مجید صالح علاوه بر کار در تیم های بزرگ باشگاهی دستیار کی روش هم بوده است. هادی طباطبایی یکی از بهترین دروازه بانان کشورمان بوده که در خدمت وی هستیم. سعید عزیزیان هم همین طور و همه این عزیزان از نظر شخصیتی باشخصیت ترین مربیان ما بودند. من افتخار می کنم که با این مربیان کار می کنم و کاری ندارم که آنها باتجربه هستند یا بی تجربه چراکه همه آنها در این مدت به من کمک کرده اند. در این فرصت کوتاه به من کمک کردند تا تیم را برای مقدماتی المپیک آماده کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها