کد خبر: ۲۹۳۹۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
محسن يوسفي بازيکن ملوان معتقداست که اگر اين نتواند در بازي مقابل راه آهن برنده شود، پيروزي مقابل پرسپوليس به درد نمي خورد.
به گزارش پایگاه 598،یوسفی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: مازیار در تمرینات ملوان گاهی در موقع زدن ضربات پنالتی به عنوان دروازبان در دروازه می ایستد. معمولا هم توپها را می گیرد. اما وقتی که مازیار به زمین آمد. ما اصلا از او توقع نداشتیم که پنالتی را بگیرد. فکر می کند اگر هم ما در آن شرایط گل می خوردیم. بعد از آن دیگر تیم ما از هم می پاشید و گلهای بیشتری دریافت می کردیم و بزرگترهای تیم نوری و زارع در نتیجه این بازی خیلی تاثیر گذار بودند. همین چیزها هم هست که باعث قشنگی فوتبال می شود.

او ادامه داد: امسال خیلی لیگ جالبی شده است. حساسیت بازیها برای تیمهای بالای جدول برای قهرمانی و تیمهای ته جدول برای خطر سقوط، زیاد است. این هم از جذابیتهای فوتبال است. من نمی دانم چرا با این هیجانی که در لیگ ما هست و همه مردم هم آن را دنبال می کنند. چرا بعضی ها معتقد هستند که لیگ ما پویا و جذاب نیست؟ این همه دلیل برای جذابیت لیگ وجود دارد. امیدوارم تا هفته های پایانی هم هم بازیها همینطور جوانمردانه پیش برود. هر کس واقعا حقش باشد قهرمان شود و همینطور در مورد تیمی که سقوط می کند هم چنین شرایطی حکمفرما باشد.

وی افزود: اگر ما نتوانیم در بازی های هفته های آینده برنده شویم، پیروزی مقابل پرسپولیس هیچ ارزشی ندارد. با بردی که ما مقابل پرسپولیس بدست آوردیم. روحیه بازیکنان ما بالاتر رفته است. ملوان از خیلی از تیمهای لیگ برتری پر مهره تر است .اما ما مشکلات دیگری داریم که مانع از نتیجه گرفتن ما شده است. سه امتیاز بازی با پرسپولیس در ادامه باعث تغییر مثبت در تیم ما می شود و در ادامه همه خودشان به این حرف من می رسند.

یوسفی در پایان گفت: من امیدوارم که تیم ما درادامه بازهم حمایت هوادارها را داشته باشیم و بتوانیم ملوان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها